רואי חשבון רבים מפנים אלינו שאלות המתייחסות לדפוסי החיפוש בגוגל בתחומם, פוטנציאל הלקוחות ושאלות נוספות שהתשובה עליהן היא חלק מן המחקר המקדים לכל פרויקט קידום אתרים לרואי חשבון. כמובן שלנישת רואי החשבון ויועצי המס יש תת התמחויות (שאליהן לא אתייחס בסקירה זו, אבל בהחלט יש איזשהו בסיס משותף שכן יסוקר כאן ויעלה על שאלות כמו:
- כמה חיפושים רלבנטים לרואי חשבון יש ?
- כמה אנשים מחפשים בגוגל את הביטוי "רואה חשבון" ?
- אילו מילות מפתח הן הטובות ביותר ?
על כל השאלות הללו ועוד נענה בסקירה המובאת בפניכם
אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים לרואי חשבון ומציעה את שירותיה לרו"ח במקומות שונים בישראל על בסיס מכסת לקוחות בכל אזור
שירותי החברה כוללים שני תחומי קידום בגוגל השזורים זה בזה ומזינים האחד את השני:
- קידום אתרים אורגני (SEO)
- בנייה, תחזוקה וקידום של פרופיל גוגל העסקי
למידע נוסף צרו עמנו קשר
מהם היקפי החיפושים למילות מפתח מובילות לרו"ח ?
התשובה לשאלה הזו משתנה על בסיס תת התמחות של כל רו"ח- יש המתמחים במרחבי ההיי-טק, רואי חשבון אחרים שהתמחותם היא במגזר השלישי- מלכ"רים ועמותות, אחרים המתמחים בעולמות הביוטק, מסעדנות וכו'.
בשל הגיוון הרב נתייחס רק לכמה מילים בסיסיות, המשותפות לכלל רואי החשבון כפי שנדלו מכלי ניהול מילות המפתח של גוגל בחודש אוקטובר 2022. אציין שמעבר למילים אלה יש עוד מגוון אדיר של מילות מפתח המותאמות ספציפית להתמחויות השונות של רואי החשבון ולמיקומיהם השונים:
התונים שבטבלאות הם אומדן ממוצע חיפושים שהופק מנתוני כלי העזר לניתוח מילות מפתח של "גוגל אדוורדס"
מילת מפתח עיקרית:
מילת מפתח | היקף חיפושים חודשי |
רואה חשבון | 5000 |
משרד רואה חשבון | 500 |
רואה חשבון מומלץ | 500 |
רואי חשבון בישראל | 50 |
החלפת רואה חשבון | 50 |
רואה חשבון עצמאי | 50 |
משרדי רואה חשבון | 50 |
משרד רוח | 50 |
דוח שנתי רואה חשבון | 50 |
משרדי רו ח | 50 |
ייעוץ רואה חשבון | 50 |
התייעצות עם רואה חשבון | 50 |
רואה חשבון מוסמך | 50 |
שירותי רואה חשבון | 50 |
חברות רואי חשבון | 50 |
ראיית חשבונות | 50 |
רואהחשבון | 50 |
אין ספק שהביטוי "רואה חשבון" (5,000 חיפושים בחודש) הוא זה המוביל, ואם נשקלל את הביטויים הדומים והמתאימים לאותו דף יעד מדובר בכ- 8,000 חיפושים בחודש עם זאת – אין לייחס זאת כהמלצה "ללכת" על הביטוי הזה משום שבהחלט ייתכן מצב שללקוח פוטנציאלי יש התמחות מסויימת, בסיס לקוחות מועדף שאותו הוא "מטרגט" או קהל יעד מאזור גיאוגרפי מווגבל שיאפשרו קידום מהיר ויעיל יותר
מהם היקפי החיפושים למילות המפתח המשניות ?
מילות המפתח המשניות (לא בהכרח מבחינת חשיבותן או כח ייצור הלידים שלהן) הן אלה המפרטות את סוגי העיסוקים השונים המוצעים ע"י רו"ח. המילים המצורפות כאן מבטאות תוצר ראשוני של מחקר מילות מפתח לקראת פרויקט קידום אתרים לרואי חשבון. מילים אלו אינן כוללות טרגוט גיאוגרפי (שהוא מאוד חשוב) כמו גם פירוט עומק לתחומים מסויימים.
מילות מטרה משניות: (דו"ח גולמי, לא מעובד)
חלק ממילות המפתח חייבות לעבור התאמה ללקוח. הטבלה שלהלן מייצגת נתונים גולמיים.
להזמנת מחקר מילות מפתח ובניית מפת אתר מותאמת לרואי חשבון צרו עמנו קשר ונשמח לסייע
מילת מפתח
היקף חיפושים חודשי
החזר מס
50,000
מס רכישה
50,000
הצהרת הון
5,000
חשבות שכר
5,000
מיסים
5,000
מס שבח הקטנת חיובי מס
5,000
רואה חשבון לעוסק פטור
500
אמנת מס ישראל ארה"ב
500
דוחות כספיים
500
הגשת דו"ח שנתי
500
הקמת חברה
500
זיכוי ממס
500
ייעוץ כלכלי לעסקים
500
מיסוי בינלאומי
500
פתיחת חברה בע"מ
500
פתיחת תיק עוסק מורשה
500
תכנון מס
500
רואה חשבון לעסקים קטנים
50
רואה חשבון לעוסק מורשה
50
רואה חשבון מבקר
50
רואה חשבון לחברות
50
רואה חשבון לעסקים
50
רואה חשבון לעמותות
50
רואה חשבון לעסק קטן
50
דוח רואה חשבון מבקר
50
סוגי חוות דעת רואי חשבון
50
רואה חשבון באינטרנט
50
רואה חשבון עוסק מורשה
50
רואה חשבון לעצמאים
50
חשבי שכר רואי חשבון
50
חוות דעת רואה חשבון מבקר
50
חוות דעת רואה חשבון על ניכוי מס במקור
50
רואה חשבון לעסק באינטרנט
50
ביקורת חשבונאית
50
ביקורת חקירתית
50
ביקורת מערכות מידע
50
ביקורת פנימית
50
דוחות שנתיים
50
הכנת משכורות
50
רואה חשבון לחברות פרטיות
50
מיסוי פנסיוני
50
מיסוי קבלנים
50
מיסים בארה"ב
50
רואה חשבון לעוסק מורשה
50
רואה חשבון לעמותות
50
רואה חשבון לעוסק פטור מחיר
50
עלות רואה חשבון לעוסק מורשה
50
כמה עולה רואה חשבון לעוסק פטור
50
כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה
50
מחיר רואה חשבון לעוסק מורשה
50
עלות רואה חשבון לעוסק פטור
50
עלות רואה חשבון לעסק קטן
50
מחיר רואה חשבון לעוסק פטור
50
רואה חשבון לעסק קטן מחיר
50
שכר טרחה רואה חשבון לעוסק פטור
50
כמה עולה לפתוח תיק עוסק פטור אצל רואה חשבון
50
כמה עולה רואה חשבון לחברה בע מ
50
עלות רואה חשבון לחברה קטנה
50
עלות רואה חשבון לעצמאי
50
עלות רואה חשבון עוסק מורשה
50
הקמת חברה בארצות הברית
50
הקמת חברה בחו"ל
50
הקמת חברה בקפריסין
50
מחירון רואה חשבון
50
שכר טרחה רואה חשבון
50
כמה עולה רואה חשבון
50
רואה חשבון מחיר
50
cpa רואה חשבון
50
עלות רואה חשבון
50
רואה חשבון מחירון
50
תקני ביקורת לשכת רואי חשבון
50
מחיר רואה חשבון
50
כמה משלמים לרואה חשבון
50
עלות דוח שנתי רואה חשבון
50
כמה עולה הצהרת הון אצל רואה חשבון
50
כמה עולה דוח שנתי רואה חשבון
50
רואה חשבון דוח שנתי
50
תעריף רואה חשבון
50
כמה עולה רואה חשבון לעסק קטן
50
כמה עולה דוח שנתי אצל רואה חשבון
50
רואה חשבון עלות
50
המלצה על רואה חשבון
50
רואה חשבון שכר טרחה
50
בהערכה גסה (מאוד) הנתונים מצביעים על קרוב ל- 130,000 חיפושים רלבנטים בחודש לרואי חשבון. חלק מהם יכולים להיות לא רלבנטים לרו"ח המתעסקים בתחומים מאוד ספציפיים.
מה עוד ?
במחקר מילות המפתח המקדים שביצענו מצאנו עוד מאות מילות מפתח שאינן מופיעות במאמר זה ושיש בהן כדי להועיל למשרד רו"ח הבוחר לקדם את האתר על בסיס ממחקר מילות מפתח רציני. מה למשל ? ביטויים כמו:
· רואה חשבון ב<שם עיר>- למשל רואה חשבון בתל אביב, רואה חשבון בגבעתיים, ברמת גן וכו'
· רואה חשבון ב<תחום> – למשל רואה חשבון לחברות הייטק, רואה חשבון למגזר השלישי וכו'
· תתי תחומים – כך למשל תחום כמו "פתיחת חברה" יכול להכיל תתי תחומים כמו פתיחת חברה בע"מ, פתיחת חברה בארצות הברית וכו'
· מחקר המילים שהובאו לעיל אינו מפרט "זנב ארוך" של מילות מפתח שאותן ניתן להשיג באמצעות פוסטים מפורטים שניתן להעלות בבלוג או במתחם "מאמרים", שם ניתן (בבדיקה ראשונית) להגיע לתנועת גולשים של עוד עשרות אלפי מבקרים בחודש.
מהן מילות המפתח הטובות ביותר ?
טיבה של מילת מפתח מסויימת נגזר ממספר פרמטרים המשתנים בהתאם לפרופיל העיסוק של משרד רואי החשבון, קהל היעד הרצוי והיקף תחומי הכיסוי.
חייב להיות אלמנט של קסטומיזציה, התאמה אישית לפרופיל משרד הרו"ח.
משהבהרנו את זה- המכנה המשותף לכל מילות המפתח הטובות והמתאימות הוא הביטוי "רואה חשבון" על הואריאציות השונות שלו (משרד רואה חשבון, רואי חשבון, רו"ח וכיו"ב).
כפי שצויין מוקדם יותר, בהחלט ייתכן שלקוח יבחר למקד את ביטוי המפתח לפי מיקוד גיאוגרפי (למשל: רואה חשבון בתל אביב) או לפי מיקוד נושאי (למשל: רואה חשבון למגזר השלישי) אבל הבסיס נותר "רואה חשבון" על הטיותיו השונות.
המילים המשניות חייבות לכלול את כל השרותים הניתנים ע"י המשרד, למשל: הגשת דו"ח שנתי, הקמת חברה בארצות הברית, הגשת דו"ח למס הכנסה וכו'
למה משמש מחקר מילות המפתח ?
מחקר מילות המפתח מהווה "עמוד האש", הקו המנחה של כל חברת קידום אתרים. עליו תתבסס הירארכית האתר, מיקוד התכנים שיופיעו בו, אלמנטים רבים של קידום אתרים נגזרים ממנו והוא למעשה מתפקד כקו המתווה לפיו מגדירים יעדים שיווקיים כמו איזה חיפושים היינו רוצים שיובילו לאתר, כמה מילות מפתח יוגדרו לפרויקט הקידום בשלב הראשון ובשלבים מתקדמים.
צרו קשר
לקבלת הצעת מחיר עבור קידום אתר בגוגל למשרד רואי החשבון – מלאו את את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם