טלפון: 03-6482578, דוא"ל: elad@informatix.co.il

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
כתיבת חוות דעת ב"גוגל לעסק שלי" שמשפיעות באמת
ראשי » גוגל לעסק שלי » כתיבת חוות דעת ב"גוגל לעסק שלי" שמשפיעות באמת

כתיבת חוות דעת ב"גוגל לעסק שלי" שמשפיעות באמת

admin
גוגל מפות

חיפוש בגוגל אחר בית עסק מקומי מניב מגוון תוצאות הכוללות בין השאר את התוצאות הממומנות, התוצאות האורגניות
ואת תוצאות "גוגל לעסק שלי" שממוקמות לצד המפה בדף התוצאות. בדרך כלל
מופיעות 3 תוצאות באזור זה, ובסוג זה של חיפושים הוא נחשב לאיכותי ביותר משום
שלצידו יש דירוג כוכבים וחוות דעת גולשים.

כאשר גולש בוחר להתמקד באחת התוצאות הוא בדרך כלל יעשה זאת לאחר שהתרשם מדירוג הכוכבים ואז יתמקד בהמלצות לקוחות על בית העסק; להמלצות אלה יש משקל רב על קבלת ההחלטה של הלקוח הפוטנציאלי. בברירת המחדל ניתן לצפות בחוות הדעת ממוינות לפי רלונטיות (ניתן לשנות זאת ולצפות בחוות הדעת האחרונות שהועלו).

למה לחוות דעת מסוימות משקל גבוה יותר מלאחרות ?

כאמור במצב ברירת המחדל חוות הדעת ממוינות על פי רלבנטיות. מנוע החיפוש של גוגל ימקם חוות דעת מסויימות מעל לאחרות ויעניק לאלה חשיפה מרובה יותר. לאלו שממוקמות בראש התוצאות יש משקל מכריע בקבלת הכרעה של לקוח פוטנציאלי אם לפנות או לא לבית העסק הנסקר.

אלו הפרמטרים שישפיעו על המשקל שגוגל ייחס לחוות הדעת שלכם ויבליטו אותה מעל לחוות דעת אחרות: 
  • דירוג הכוכבים– בגוגל ניתן לדרג בין כוכב אחד (הדירוג הגרוע ביותר) לחמישה כוכבים (הדירוג הטוב והמפרגן ביותר). לדירוג זה משקל קריטי בהחלטה אם בכלל להעמיק את הבדיקה על בית העסק או לפסול אותו על הסף.
  • ציינו מה היה השרות שקיבלתם – גוגל ייחסו משנה חשיבות למספר מילים
    מקצועיות אליהן התייחסתם בחוות הדעת שלכם. אם למשל קיבלתם שרות מאינסטלטור ציינו
    בדיוק מה עשה, למשל: "אינסטלטור מוסמך פתח סתימה בביוב …"
    ·         
  • השתמשו בשם תואר –  גוגל יודע לזהות שמות תואר. ביטויים כמו מעולה, מצויין, טוב, איכותי או להבדיל- גרוע רע וכיוצא באלה ולאנדקס ולקטלג אותם בהתאם. תגובה בסגנון " אתמול הזעקתי את חברת "אינסטלטור סופר דופר" והגיע שי גל- אינסטלטור מוסמך, ופתח את הסתימה. הוא היה נחמד, מקצועי ביותר ועשה עבודה מצוינת"
  • היו תמציתיים-  לאף אחד אין סבלנות לקרוא תגובות ארוכות מדי, וגוש טקסט ארוך מדי ירתיע גולשים מלקרוא את תגובתכם. המלצתנו היא לכתוב תגובה שמחד תהיה מפורטת ומאידך תהיה עניינית ולא מלאה.
  • השתמשו בעזרים חזותיים כמו תמונות וסרטונים- גוגל מיחס לתמונות וסרטונים המצורפים לתגובות כרכיב המוסיף מימד נוסף לתגובתכם ואיתו מהימנות ועומק.
 

צרו קשר לניהול "גוגל לעסק שלי"

גוגל לעסק שלי גוגל מפות קידום אתרים
הבא »
עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

אודותינו

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים ותשתית לקידום אתרים חברת אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים בגוגל, ניהול מוניטין, דחיקת תוצאות במנועי חיפוש וקידום תוצאות בגוגל מפות.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם מרמת המקצועיות הגבוהה והניסיון העשיר שצברנו במגוון תחומי הקידום בארץ, ובעיקר בארה"ב.
"אינפורמטיקס קידום אתרים וניהול מוניטין", כהנשטם 14, תל אביב. טלפון: 03-6482578

פוסטים אחרונים
  • קידום אתרים – מילון מונחים
  • יצירת עדכונים בפרופיל העסקי בגוגל
  • סטטיסטיקות ונתונים שכל מקדם אתרים חייב להכיר
  • הפצת מאמרים לאתרים של רואי חשבון
שעות פתיחה
ראשון 09:00-19:00
שני 09:00-19:00
שלישי 09:00-19:00
רביעי 09:00-19:00
חמישי 09:00-19:00
שישי סגור
שבת סגור
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס