פער בין מספר העוקבים לצפיות בפועל
בזמן האחרון, יש הרבה דיונים על שיעור הצפיות בפועל בערוצי החדשות בטלגרם, ועל הפערים בין מספר העוקבים הכולל לבין כמות הצפיות האמיתיות בכל פוסט. הנה כמה סיבות מרכזיות שמסבירות את הפער הזה:
עוקבים לא פעילים: ישנם עוקבים אמיתיים שבאמת התעניינו בתוכן הערוץ בזמן מסוים, אבל בפועל הם כבר לא משתמשים בטלגרם או שפעילים בו לעיתים רחוקות.
בוטים רשומים: בוטים יכולים להירשם כעוקבים בערוץ, וכך מגדילים את המספר הכולל, אך הם לא באמת צופים בתכנים או מגיבים עליהם.
עוקבים פיקטיביים: כשערוצים מסוימים בוחרים לרכוש עוקבים, אלו לרוב אינם עוקבים אמיתיים ולכן לא תורמים לצפיות בפוסטים או לאינטרקציה עם התוכן.
עוקבים דלגניים: ישנם עוקבים שנכנסים לערוץ לעיתים לא קבועות, ופשוט מדלגים על פוסטים רבים שנצברו בערוץ עד שמגיעים להודעה האחרונה, וכך מגדילים את הצפיות רק בפוסטים חדשים.
- עוקבים שהשתיקו התראות של הקבוצה– מה שקורה עם העוקבים הללו זה שהם לא עוקבים אחר עדכוני הקבוצה כשאלה עולים, אלא נכנסים לבקר בקבוצה אחת ל… במקרים אלה נצברות הרבה ידיעות שפורסמו בקבוצה שלא תמיד העוקב קורא את כולן ולעיתים הוא פשוט מדלג לסוף
אז איך כן מודדים חשיפה אמיתית ואפקטיביות בערוצי טלגרם ?
המלצתינו, כחברה המתמחה בפרסום בטלגרם היא… כדי לקבל תמונה אמיתית על הצלחת הערוץ, ומידת האפקטיביות הצפויה של הפרסום, כדאי לשים לב לנתונים נוספים:
ממוצע הצפיות לפוסט: כך תוכלו לראות עד כמה באמת תוכן הערוץ מגיע לצופים הפעילים. חפשו עקביות בין מספר הצפיות לאורך מספר פוסטים כדי להבין את המעורבות האמיתית.
אחוזי אינטראקציה (לייקים, שיתופים, תגובות): אינטראקציות כאלה מעידות על מעורבות רגשית ומוטיבציה לפעול, שמעידות על עומק החיבור של הקהל לתוכן.
מגמת צפיות לאורך זמן: מעקב אחר שינוי בכמות הצפיות לאורך זמן יכול להצביע על גדילה או ירידה בהתעניינות הקהל בתוכן הערוץ.
כשתבחנו את הנתונים האלו ולא רק את מספר העוקבים, תוכלו לקבל תמונה הרבה יותר מדויקת על מידת ההשפעה והאפקטיביות של הערוץ.
את כל הבדיקות הללו ורבות נוספות אנו, באינפורמטיקס, עורכים בטרם בחירת ערוץ היעד לפרסום
צרו קשר
לקבלת הצעת מחיר עבור פרסום בקבוצות טלגרם מלאו את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם
להתקשרות בווטסאפ: 054-6223310