אינפורמטיקס מתמחה בניהול מוניטין ובעלת ניסיון בדחיקת תוצאות מאתר מאקו (MAKO) כך שאלה לא יופיעו בראש תוצאות החיפוש בגוגל
סוגי הפניות
"השם של מופיע באתר מאקו בהקשר שלילי. מה עושים?"
"כיצד אוכל למחוק ידיעה שפורסמה באתר מאקו ?"
"כשבודקים את השם שלי בגוגל קופצת תוצאה עם אזכור שלילי המפנה לאתר מאקו. כיצד אוכל להעלים אותה ?"
אלו רק חלק מהפניות המתקבלות אצלינו הנובעות מתחושה של פגיעה קשה במוניטין. באפשרותנו לסייע.
אודות אתר מאקו
מאקו הנו אחד משלושת אתרי החדשות הגדולים בישראל. מאקו ערוץ 12 החל לפעול בשנת 2008, והוא מפרסם כתבות, מאמרי דעה בנושאים החמים של החדשות התרבות והספורט. בנוסף לקטגוריות שצוינו לעיל ניתן למצוא במאקו מתחם לסקירת סלבס, בריאות, קניות ואוכל.
נתונים סטטיסטיים על אתר מאקו:
על פי נתוני Similar Web אתר מאקו זוכה בלמעלה מ- 27 מליון כניסות מדי חודש, מה שכאמור ממקם אותו כאחד משלושת אתרי החדשות הגדולים בישראל.
גולשי האתר מבקרים בממוצע קרוב לשבע דקות וחצי בכל ביקור, והם מבקרים בקצת פחות מ-3 דפים בממוצע.
דירוג האיכות (Page Authority) לו זוכה האתר עומד על 75, מה שמקנה לו יכולת גבוהה מאוד להתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל לפי מגוון ביטויי חיפוש.
למה העוצמה של אתר מאקו עשויה להיות בעייתית?
אם במקרה שם החברה שלך, שם אחד המוצרים או שם המותג הוזכר בהקשר שלילי באחת הכתבות שהועלו במאקו יש סיכוי גבוה מאוד שהתוצאה תופיע במיקום גבוה מאוד בתוצאות החיפוש של גוגל. יש בעובדה זו כדי להוות פגיעה משמעותית במוניטין החברה, המוצר או של אדם פרטי.
מה כדאי לעשות?
ישנן מספר דרכי להתמודד עם תוצאה מכפישה מאתר מאקו המופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל:
- פנייה למאקו עם בקשה להסרת הכתבה המכפישה – הפעולה הפשוטה והאינטואיטיבית ביותר למחיקת כתבה מאתר מאקו היא פשוט לנסות לפנות להנהלת האתר או למחלקת התוכן עם בקשה להסרת התוכן. זה יכול להיות הפתרון הזול, המהיר והאפקטיבי ביותר.
- ניתן לפנות אלינו, לאינפורמטיקס – אמנם אין באפשרותנו להסיר את הכתבה ממאקו אך נוכל לסייע בדחיקת הכתבה אל מחוץ לדפי התוצאות הראשונים בגוגל. במסגרת הפתרון המוצע תחלפנה תוצאות ידידותיות את אלה המכפישות.
כיצד פונים לאינפורמטיקס?
זה פשוט: מלאו את הטופס כאן למטה או התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.
מאמרים רלבנטים:
- רשימת נושאים לניהול פרופיל עסקי בגוגל
- סדנה אישית לקידום וניהול דף עסקי בגוגל
- קידום אתרים – מילון מונחים
- סטטיסטיקות ונתונים שכל מקדם אתרים חייב להכיר
- הפצת מאמרים לאתרים של רואי חשבון
- חיפוש בגוגל לרואי חשבון- נתונים סטטיסטים
- דחיקת כתבה של העיתונאית טלי חרותי סובר
- תוכן בינה מלאכותית – לא מומלץ על ידי גוגל
- SERPCLIX מול Web Traffic – מי יותר טוב?
- כלי התקפי לניהול מוניטין וקידום אתרים שלילי (Negative SEO)