חברת אינפורמטיקס מתמחה בדחיקת תוצאות לא רצויות מאתר דה מרקר (TheMarker)
רקע כללי:
אנו, בחברת אינפורמטיקס מקבלים מדי חודש מספר פניות שתכליתן מחיקת תוצאות חיפוש מגוגל המובילות לאתר דה מרקר. פניות אלה נעשות על רקע מצוקה שנובעת מפגיעה במוניטין האישי, כשמדובר בתוצאה המתייחסת לאינדיבדואל, או מוניטין חברה כאשר ההכפשה מתייחסת לשם החברה או למותג. עיקר הפניות שאנו מקבלים בהקשר זה מתייחס לדחיקה, הסרה או מחיקה של כתבות מאתר דה מרקר
אודות אתר דה מרקר TheMarker:
דה-מרקר, הנו הגרסה המקוונת של עיתון דה-מרקר מבית היוצר של "הארץ". אתר האינטרנט הוקם ביוזמת גיא רולניק ואיתן אבריאל ונחשב לגדול מאוד בקנה מידה ישראלי, ולו למעלה מ- 5,500,000 מבקרים ייחודיים מדי חודש.
תכני האתר כוללים ידיעות חדשותיות בדגש על תחומי הכלכלה, עסקים, נדל"ן, שוק ההון, מטבעות דיגיטליים, טכנולוגיה, קריירה ומשפט מהארץ והעולם.
אתר דה-מרקר מוכר וידוע כבר סמכא בזכות כתבות העומק שלו, הסיקור הנרחב והכתבים המנוסים והמעולים המעלים תדירות את תכניהם במגוון הנושאים המסוקרים על ידי האתר. מוניטין זה זוכה, כאמור, גם להכרה ע"י גוגל שסורק את האתר תדירות ומעניק לו מיקומים גבוהים לפי שלל ביטויי חיפוש. הציטוטים המפנים לאתר תורמים רבות לחוסנו, יציבותו ודירוג האתר בגוגל.
הבעייתיות
עובדת היותו של דה מרקר כה פופולרי, איכותי ומעניין מקנה לו "ערך גוגלי" מרשים לפי מדדים שונים הנבחנים בידי מקדמי אתרים מקצועיים (מדדים כמו Domain Authority, Citation Flow ועוד). פועל יוצא של מוניטין זה שמעניק מנוע החיפוש גוגל לאתר דה מרקר הוא מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש של האתר לפי מגוון מגוון אדיר של מילות חיפוש. כתבות צרכנות רבות המופיעות באתר, ביניהן אלה של העיתונאית הנמרצת טלי חרותי סובר, מתברגות לפי שלל ביטויים הכוללים שמות פרטיים, שמות של ארגונים וחברות לפי הקשרים שיש בהם לעיתים כדי לפגוע במוניטין הפרט או החברה.
אם במקרה שם של אדם, חברה או מוצר מוזכר בהקשר שלילי באתר יש סיכוי מאוד גבוה שהדבר יצוץ גם בתוצאות החיפוש של גוגל, ואם לא די בכך- אז כנראה גם במקומות מאוד גבוהים בדף התוצאות הראשון.
פנייה לאתר להסרת אזכור שלילי עשויה להתקל בהתנגדות מה שעשוי להוביל לפגיעה במוניטין ולתסכול רב כמו גם פגיעה כלכלית במקרים רבים
הפתרון שאנו מציעים
אנו, באינפורמטיקס פיתחנו כלים טכנולוגים ייחודיים המאפשרים לנו, בצד עבודה קידום אתרים אינטנסיבית "רגילה" לקדם "תוצאות מטעם" כך שאלה יעקפו את התוצאות השליליות והלא רצויות המופיעות באתר דה מרקר.
אם גם אתם זקוקים להסיר תוצאות שליליות של אתר דה מרקר מגוגל- צרו עמנו קשר ונעשה ככל יכולתנו (ויכולות- יש בשפע, כאמור) לסייע.
ליצירת קשר
- רח׳ בן יהודה 32, תל-אביב
- 03-6482578
- elad@informatix.co.il