טלגרם היא אחת מפלטפורמות הסושיאל עם שיעור הצמיחה הגבוה בעולם ככלל, ומאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" היא נוכחותה בישראל בפרט זינקה ב- 75%! עיקר הגידול בחשיפה הוא בערוצי חדשות רבים המספקים תמונות סרטונים ופרשנויות נטולי פילטרים.
מנהלי ערוצים במגוון תחומים משקיעים זמן, אנרגיה ומשאבים רבים בהגדלת החשיפה של הערוץ, אך לא תמיד נהנים מתועלת כלכלית ההולמת את היקפי הצמיחה. את זה בדיוק באה לפתור פלטפורמת Shoutouting
האתגר
אז פתחת ערוץ טלגרם מושקע, יצקת לתוכו תכנים חדשים ומעניינים. הערוץ דינמי, מעניין ומרתק ובהדרגה אך בעקביות הוא מושך אליו משתמשים חדשים. נזכרת בערגה באותו היום שבו הערוץ חצה את 1,000 המשתמשים, ולאחר מכן את ה- 5,000 ואפילו את ה- 10,000.
הערוץ כבר נהיה בעל כח השפעה ויכולת די מרשימה להגיע להמונים אבל הוא גם מחייב יותר וגוזל יותר ויותר מזמנך, אבל… מה עם הכסף ? כיצד ניתן להפוך את הערוץ מתחביב נחמד למשהו שממש אפשר לחיות ממנו ?
כיצד ניתן לתרגם את הצלחת הערוץ במונחי חשיפה לקהל הרחב לתועלת כלכלית המתגמלת על בסיס קבוע ושוטף ?
פתרון מספר 1:
אנו באינפורמטיקס מציעים שירות ייחודי של פרסום בטלגרם. הפרסום נעשה לאחר שזה מכבר השווינו מחירים והשגנו חבילות פרסום יוצאות מן הכלל עם מנהלי הקבוצות שחברו אלינו.
הפרסום בטלגרם מוכיח עצמו כמאוד אפקטיבי, ואנו מזמינים אתכם ליהנות ממנו לפני שהמחירים יעלו.
פתרון מספר 2:
פלטפורמת ShoutOuting (בקרוב תעלה גם בגרסה מגוירת לעברית) היא זירת מסחר המחברת בין מפרסמים ומנהלי ערוצים בטלגרם, פייסבוק, ווטסאפ ולינקדאין.
מבחינת מנהלי הערוצים והקבוצות כל שנדרש הוא לבצע את הפעולות הבאות:
- רישום לאתר ומילוי הטופס עם פרטי מנהל הערוץ. שימו לב– בשלב האחרון של ההרשמה תדרשו לאשר מייל שפעמים רבות מגיע לתיבת הספאם.
- לאחר השלמת האישור יש למלא את פרטי הקבוצה שאותה אתם מנהלים ע"י לחיצה על כפתור ה- Add Social Group. יש לשים לב לסעיף בו אתם נדרשים למלא הנחיות למפרסם. בסעיף זה תוכלו לפרסם את המגבלות, סייגים או תנאים מוקדמים לפרסום (כך ניתן להימנע מבקשות לפרסום של תחומים מפוקפקים המשגשגים במיוחד בטלגרם)
לאחר אישור הטופס והוספת הקבוצה יש לחכות שהקבוצה תאושר על ידי הנהלת האתר.
מהרגע שהקבוצה מאושרת כל שצריך זה לחכות שהצעות הפרסום יתחילו לזרום
יתרונות העבודה עם ShoutOuting
היות ו- ShoutOuting פועל כזירת מסחר , מנהלי הערוץ יכולים להתוות את דרך העבודה. כך למשל ניתן להגדיר את ה- "עשה" ו "אל תעשה" עבור המפרסמים. אם אינכם מעוניינים לפרסם תחומים בעייתיים (כמו נשק, סמים, אלכוהול וכיו"ב) ניתן להגדיר זאת במפורש ולהימנע מפניות של מפרסמים מסוג זה.
מאפיינים טכניים: ניתן להגדיר למפרסם מאפיינים נוספים כמו גודל תמונה, מגבלת טקסט והמלצות לסוג וסגנון הפוסטים לפרסום.
תמחור: היות ואתם צד חופשי לאחרונים אתם יכולים לקבוע מה המחיר אותו אתם מציעים לפרסום. שימו לב שמדובר כאן בזירת מסחר חופשית לחלוטין ואם המחיר יהיה גבוה מדי הוא עשוי להיות לא אטרקטיבי למפרסמים שעשויים לבחור בחלופות משתלמות יותר. באפיקים מסוג זה מקובל לחשב את המחיר המבוקש לפי מודל ה- CPM (מחיר לאלף חשיפות). מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לפרופיל הערוץ, תחום עיסוקו, מידת המעורבות של העוקבים וכו'
סוגי החבילות: ניתן להגדיר 3 חבילות פרסום: חד פעמית, פרסום ל- 3 ימים ופרסום לשבוע. מומלץ לבנות את החבילות בצורה כזו שהפרסום לשבוע הוא המשתלם ביותר והחד פעמי הוא היקר ביותר
אפשר בנקל לדחות פרסום – השליטה בפרסום היא, כאמור, בידיכם ואם אינכם מתחברים לתוכן המודעה או לחברה העומדת מאחוריה אתם יכולים פשוט לדחות את בקשת הפרסום.
בהצלחה !