חברת אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים לאדריכלים ומעצבי פנים. נציין שקידום אתרים אפקטיבי בתחום זה יכול, ואף מומלץ שיתבצע בשני אפיקי קידום עיקריים:
- קידום אתרים אורגני
- קידום אתרים בגוגל מפות, הידוע גם כ"גוגל לעסק שלי"
קידום אתרים אורגני
מתייחס לתוצאות החיפוש בגוגל הנראות לסירוגין מתחת למפת התוצאות של גוגל או מתחת למודעות הממומנות. תוצאותיה של פעילות זו באות לידי ביטוי בתנועת גולשים איכותית ביותר לאתר, כזו ששיעור ההמרה ממנה נחשב לגבוה. קידום אתרים אורגני טוב ואיכותי יוביל לאתר משרד האדריכלים תנועת גולשים לפי מגוון מילות חיפוש – עיקריות ומשניות שרלבנטיות לפעילות המשרד, ואיתן תנועת גולשים המתעניינים בביצוע עבודה בתחום.
בנוסף לחשיבות של קידום האתרים האורגני כשלעצמו, קידום זה תורם רבות לחשיפה ולתדירות המופעים של "גוגל לעסק שלי" לפי מגוון ביטויי מפתח.

במה זה כרוך?
קידום אתרים אורגני לאדריכלים ומעצבי פנים כולל (כמו גם בתחומים אחרים) מספר שלבים עוד בשלב תכנון האתר. אלו הפעולות שנבצע בכדי להשיג תוצאות גבוהות בגוגל:
- מחקר מילות מפתח – יסייע בהמשך במיקוד התכנים שיופיעו באתר, כל תוכן ודף המטרה עם מילת המטרה (אחת או יותר) שלו
- בניית מפת אתר -על בסיס מחקר מילות המפתח, תוך יצירת הירארכיה מתאימה לפי תחומי הפעילות של משרד האדריכלים.
- חקר מתחרים – כדי שניתן יהיה לדעת מנין שואבים שחקני המפתח הנוכחיים את כוחם כדי להשיג "בוסט" ראשוני לאתר.
- התווית קו התוכן שיעלה לאתר על בסיס מחקר מילות המפתח ומפת האתר
- הטמעת מטא תגיות ו- html תקני – קריטי להשגת מיקומים לפי מילות המפתח שנבחרו לדפי האתר השונים
- בניית מערך קישורים פנימי וחיצוני – ליצירת חוסן ומהימנות לאתר
קידום בגוגל לעסק שלי
מתחם זה מובלט מאוד בשנים האחרונות בתוצאות החיפוש של גוגל. תוצאות גוגל לעסק שלי נמצאות בסמוך למפה המופיעה בראש התוצאות האורגניות וממש מתחת לפרסום הממומן. מה שמיחד את המתחם הזה הוא האפשרות לקיים אינטראקציה עם לקוחות החברה דרך הפלטפורמה של גוגל .
לקוחות החברה יכולים לתת חוות דעת מילולית בצד דירוג כוכבים, מה שעשוי מאוד להשפיע על שיקול הדעת של הגולשים באם ליצור את הקשר הראשוני עם המשרד או לא.
הקידום בגוגל לעסק שלי מתבצע על בסיס שוטף ומחייב עדכון דף העסק בגוגל, העלאת תמונות, התייחסות לתגובות ובאופן כללי העלאת עדכונים שוטפים המתייחסים לפעילות המשרד (כמו למשל סטטוס עבודה בחגים ומועדים

פעילויות לקידום בגוגל מפות לאדריכלים
נציין כי מרכיב חשוב במיקום גבוה בגוגל מפות הוא קידום אתרים אורגני. מעבר לפעילויות הקידום האורגני ההתמקדות בקידום "גוגל לעסק שלי" הידוע גם כגוגל מפות תכלול את הפעילויות הבאות:
- הקמת דף עסק בגוגל לעסק שלי – כולל העלאת תמונות, ימי ושעות פעילות, תיאור נרחב של משרד האדריכלים והשירותים המוצעים בו.
- עדכונים שוטפים– כולל תגובות לביקורות העלאת תמונות של פרויקטים חדשים, עדכוני שעות פעילות בחגים ומועדים
- שיפור דירוג כוכבים – בעת הצורך פעילות אקטיבית לשיפור דירוג . ציון הכוכבים של הלקוח.
מהן ההשפעות של מיקום גבוה בגוגל ?
מעבר לתדמית כבר סמכא בתחום, למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל יש השפעה מיידית על סך הפניות הנוצרות דרך האתר. מדובר על יותר שיחות טלפון מלקוחות פוטנציאלים, יותר טפסים שממלאים באתר, ויותר פניות באימייל. בתמצית- יותר לידים.
צרו קשר
לקבלת הצעת מחיר עבור קידום אתרים לאדריכלים ומעצבי פנים