רשימת מטלות אולטימטיבית לפרופיל עסקי יעיל בגוגל
פרופיל עסקי מותאם היטב בגוגל יכול לשפר משמעותית את הנראות המקומית שלכם ולהביא יותר לקוחות. הנה רשימת מטלות מהירה כדי לוודא שהפרופיל שלכם בולט:
1. רשמו ואמתו את העסק שלכם בגוגל
דבר ראשון, רשמו את העסק שלכם בגוגל. לאחר שתבעתם, עברו את תהליך האימות כדי לקבל שליטה על הפרופיל שלכם. שלב זה חשוב לניהול ועדכון המידע העסקי שלכם. לצעד הראשון שלי רישום העסק בגוגל לחצו כאן
2. השלימו את הפרופיל שלכם
מלאו כל חלק בפרופיל העסקי שלכם בגוגל. כלל האצבע אומר שאם גוגל הקצו עבורכם שטח למילוי פרטים- נצלו אותו, ואם אפשר את כולו:
- שם העסק: וודאו שהוא תואם לשם העסק בעולם האמיתי.
- כתובת: ספקו כתובת מדויקת וקבועה.
- מספר טלפון: הוסיפו מספר טלפון מקומי.
- אתר אינטרנט: הוסיפו את הקישור לאתר הרשמי שלכם.
- שעות פעילות: שמרו אותן מעודכנות, כולל שעות מיוחדות לחגים.
3. הוסיפו תמונות באיכות גבוהה
העלו תמונות ברזולוציה גבוהה המציגות את העסק שלכם. כללו:
- תמונות חוץ ופנים: תנו ללקוחות תחושה של סביבת העסק שלכם.
- תמונות מוצרים: הדגישו את המוצרים הנמכרים ביותר או הייחודיים.
- תמונות צוות: הציגו את הצוות שלכם ליצירת קשר אישי.
4. כתבו תיאור עסקי משכנע
התיאור העסקי שלכם צריך להיות קצר ואינפורמטיבי. התמקדו במה שמבדיל אתכם, בשירותים שלכם ובכל היבט ייחודי של העסק. שמרו על תיאור מעורר עניין אך פחות מ-750 תווים.
5. בחרו קטגוריות רלוונטיות
בחרו קטגוריות ראשיות ומשניות המייצגות את העסק שלכם בצורה מדויקת. זה עוזר לגוגל להבין את העסק שלכם ולהתאים אותו לחיפושים רלוונטיים.
6. אספו והגיבו על ביקורות
עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות. הגיבו לביקורות במהירות ובמקצועיות, גם חיוביות וגם שליליות. זה מראה שאתם מעריכים את המשוב של הלקוחות ומחויבים לשירות מצוין.
7. פרסמו עדכונים קבועים
השתמשו בפוסטים של גוגל לשיתוף חדשות, מבצעים, אירועים או הצעות מיוחדות. עדכונים קבועים שומרים על הפרופיל שלכם רענן ומעורר עניין, ומספקים ללקוחות עוד סיבות לבחור בכם.
8. הוסיפו שירותים ומוצרים
אם רלוונטי, רשמו את השירותים והמוצרים שלכם. ספקו תיאורים מפורטים, מחירים וכל תכונה מיוחדת. זה עוזר ללקוחות פוטנציאליים להבין מה אתם מציעים במבט אחד.
9. אפשרו הודעות
הפעילו את ההודעות כדי לאפשר ללקוחות ליצור קשר ישירות מהפרופיל שלכם. וודאו שאתם מגיבים במהירות לפניות כדי לטפח שביעות רצון ואמון.
10. מעקב אחרי תובנות
בדקו באופן קבוע את התובנות של Google My Business כדי להבין כיצד לקוחות מוצאים ומתקשרים עם הפרופיל שלכם. השתמשו בנתונים אלה כדי לחדד את האסטרטגיה שלכם ולשפר את יעילות הפרופיל.
על ידי מעקב אחרי רשימת מטלות זו, תוודאו שהפרופיל העסקי שלכם בגוגל מותאם כדי למשוך ולהמיר לקוחות מקומיים. שמרו אותו מעודכן והתקשרו באופן פעיל כדי לקצור את היתרונות של נראות מוגברת ומעורבות לקוחות.