
מהו קידום ממומן בגוגל אדוורדס?
ניתן לחלק את השיווק במנועי החיפוש בצורה מאוד גסה לשני סוגים:
- קידום אורגני– מתייחס לכל אותן פעולות שמבצעים על האתר על מנת שזה ימוקם במקום גבוה בתוצאות החיפוש ה"רגילות" המכונות גם תוצאות חיפוש אורגניות.
- קידום ממומן– מתייחס לכל תוצאות החיפוש שעבורן מפרסמים או חברות משלמים כסף לגוגל או לפלטפורמה אחרת בכדי שמודעת החברה תופיע במקום בולט. הקידום הממומן יכול להתקיים גם מחוץ למנועי החיפוש בפלטפורמות אחרות (אימייל פרסום ישיר באתרים וכו')
קידום ממומן הנה פעילות רכישת תנועה לאתר או לדף נחיתה באמצעות תשלום הנמדד לפי פרמטרים שונים, על פי רוב קליקים.
החברה ששולטת ללא עוררין בתחום הקידום הממומן היא גוגל. באמצעות פלטפורמת אדוורדס שלה מאפשרת גוגל למפרסמים להציג את מודעות הפרסום שלהם בדף תוצאות החיפוש במקום בולט מאוד או באחד ממליוני אתרי השותפים שהקצו לגוגל שטח פרסומי אצלם באתר.
מעבר לגוגל, כאמור, קיימים אפיקי פרסום ממומן נוספים (כולל ברשתות חברתיות, יאהו, בינג, טאבולה, אאוטבריין ורבים נוספים) בהם ניתן להשיג תנועה זולה וממוקדת לאתר הלקוח
למה קידום ממומן חשוב ?
קידום ממומן, בשונה מקידום אתרים אורגני בגוגל, הנה פעולה שכמעט מיידית מייצרת תנועת גולשים איכותית לאתר. פעולה זו מאפשרת חשיפה משמעותית ובהיקפים גדולים למוצר או לשירות אותו מציעה החברה תוך שמירה על מיקוד קהל היעד והרלבנטיות שלו.
הקידום הממומן הנו מדיד לחלוטין, כך שלמפרסם יש היכולת לדעת עד כמה אפקטיבי הפרסום, ולשלוט בו
כיצד זה עובד?
מנוע החיפוש של גוגל הנו, כידוע, הפופולרי בעולם. מיליארדים של חיפושים מבוצעים בו מדי יום בידי מאות מליוני משתמשים. מעבר לשליטה האבסולוטית של גוגל בעולם מנועי החיפוש, יצרה החברה שותפויות עם מליוני אתרי אינטרנט בהם הוקצו מקומות ייעודיים לפרסום מודעות מטעם גוגל.
שתי פעולות אלה הקנו לגוגל שליטה מוחלטת בחשיפה לעולם התוכן אותו צורכים גולשי האינטרנט, והיכולת לנווט אל קהל היעד מיושמת באמצעות פלטפורמת הפרסום אדוורדס.
במה כרוך קידום ממומן ?
בזכות שיטת המדידה המדוייקת המתאפשרת בבפעילות הקידום הממומן, והתחרות הקשה על שטחי הפרסום האיכותי- הקידום נעשה עם השנים מתוחכם ומקצועי ביותר. קמפיין איכותי מחייב ביצוע מספר פעולות בטרם ובזמן הרצה של קמפיין פרסומי. פעולות אלה כוללות, בין השאר:
- פילוח קהל יעד.
- חקר שוק ומעקב פעילויות מתחרים
- ביצוע מחקר מילות מפתח ובחירת מילים נבחרות
- בניית דפי נחיתה חכמים כולל איפיון תוכן, UX ומעקב סטטיסטי
- ניסוח מקצועי של מודעות הפרסום
- בחירת טקטיקת ושיטת הפרסום המיטבית
- מעקב ביצועי המודעות ומילות המפתח באמצעות השוואות A-B Testing
- אופטימיזציה שוטפת של הקמפיין
למה אינפורמטיקס?
אינפורמטיקס עוסקת זה למעלה מ- 15 שנים בענפי השיווק השונים, כולל PPC. אנו חיים את עולם הפרסום, ובאמתחתנו ניהול קמפיינים של עשרות חברות בישראל ובארה"ב.
הצוות המקצועי שלנו יחקור, יצור וינהל את מסע הפרסום שלכם בצורה מיטבית תוך שימוש בכלים מתקדמים לניטור התנועה ניתוך כדאיות הקמפיין וביצוע אופטימיזציה על בסיס קבוע ושוטף