יתרונות הפרסום בטלגרם
👈 פרסום במגוון ערוצי טלגרם
👈 הערוצים המובילים והפופולרים בישראל
👈 יכולות מיקוד מתקדמות של קהלי היעד
👈 מחירי פרסום זולים בהשוואה לכל מדיה אחרת.
👈 ערוצי אקטואליה, טכנולוגיה, ספורט ועוד.
👈 ליווי אישי בידי מקצוען פרסום בטלגרם
👈 הפרסום האפקטיבי ביותר שקיים ברשת
אנו, ב"אינפורמטיקס", עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם למעלה מ- 100 ערוצי טלגרם בישראל המגיעים לקהל יעד של מיליוני עוקבים בקבוצות וערוצי הטלגרם השונים.
לקוחותינו נהנים מחשיפה אדירה ובולטת בפלטפורמה שקצב הצמיחה שלה בשנת 2024 הוא הגבוה ביותר ובעל שיעור מעורבות עוקבים גבוה.
מלאו את הטופס או צרו עמנו קשר בווטסאפ, ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה
צרו קשר
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לפרסום בקבוצות טלגרם מלאו את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם
להתקשרות בווטסאפ: 054-6223310
טלגרם, האפליקציה שכובשת את העולם, צוברת פופולריות רבה גם בישראל. נכון לשנת 2024 למעלה מ-70% מהאוכלוסייה משתמשת בה באופן קבוע, מה שהופך אותה לפלטפורמה שחובה לקחת בחשבון בכל אסטרטגיית פרסום. באינפורמטיקס, אנו מזהים את הפוטנציאל העצום של טלגרם ומציעים פתרונות פרסום מותאמים במיוחד לעסקים הרוצים לנצל את היתרונות הייחודיים של הפלטפורמה.
פרסום בקבוצות בטלגרם
אנו גאים להציע פרסום בקבוצות טלגרם במחירים אטרקטיביים במיוחד, תוך דגש על פעילות מעמיקה ואפקטיבית. באינפורמטיקס, יש לנו גישה ייחודית למספר רב של קבוצות מגוונות, מה שמאפשר לנו להתאים את הפרסום לקהלי יעד מדויקים ולמקסם את ההשפעה. בין אם מדובר בקבוצות נישה קטנות ובין אם בקבוצות גדולות ופופולריות, אנו נדאג שהמסר שלך יגיע בדיוק למקום הנכון.
תהליך העבודה
אלו שלבי העבודה מרגע יצירת הקשר איתנו והבקשה לפרסום ועד לעליית הקמפיין לאוויר:
1. קבלת הפנייה לפרסום בטלגרם
2. תכנון ובניית הקמפיין
3. ביצוע והפצה לערוצי הטלגרם
מדד אינפורמטיקס לדירוג ערוצים בטלגרם
חשוב, איכותי ושימושי למפרסמים!
אנו, באינפורמטיקס, ערים לצורך שבניתוח מעמיק של ביצועי הערוצים השונים בטלגרם; לכן- פיתחנו כלי לדירוג ערוצים בטלגרם יחיד ומיוחד במינו שנותן ציון איכות לערוצי הטלגרם על פי ביצועיהם.
הכלי שפיתחנו עוקב אחר מאפיינים שונים של ערוצי הטלגרם, ובאמצעות חישוב המעניק משקל שונה לקול גורם וגורם מנפק ציון סופי לערוץ על בסיס כל גורמי ההשפעה.
אלו הם חלק מהגורמים שאותם מנתח המדד:
ממוצע צפייה לפוסט
אחוז צפייה ממוצע לפוסט מתוך סה"כ עוקבי הערוץ
ממוצע פוסטים יומי
סך הכל עוקבים של הערוץ
שיעור מעורבות (Engagement Rate)
תמחור המודעה במונחי עלות לאלף חשיפות (CPM)
על בסיס מדד זה אנו סוקרים מעת לעת ערוצי טלגרם מובילים בישראל וממליצים אם לרכוש בהם מודעות או לא
רשימה (חלקית ביותר) של ערוצי חדשות בטלגרם:
שם הערוץ | קטגוריה | עוקבים |
חדשות מהשטח בטלגרם | חדשות | 565,000 |
אבו עלי אקספרס | חדשות | 510,000 |
דניאל עמרם | חדשות | 454,000 |
הימין הלא מתנצל של הצל | בלוג | 329,000 |
חדשות ישראל בטלגרם | חדשות | 357,000 |
החדשות החמות הקבוצה | חדשות | 212,000 |
החצר האחורית | חדשות | 170,000 |
301 העולם הערבי | חדשות | 148,000 |
Gplanet – גיא בכור | חדשות/ פרשנות | 110,000 |
ועוד למעלה מ- 100 ערוצים במגוון תחומים…
"אינפורמטיקס" פועלת על בסיס קבוע להגדיל את מאגר הערוצים שאיתם אנו עובדים.5
טיפים למפרסם בטלגרם
כיצד לבחון את איכות הערוץ בו אתם מעוניינים לפרסם ?
כאשר מפרסמים שוקלים פרסום בערוצי טלגרם, ישנם מספר פרמטרים חשובים שיש לבחון כדי לוודא שההשקעה בפרסום תהיה אפקטיבית ותגיע לקהל המתאים. הנה חמישה פרמטרים קריטיים שיש לקחת בחשבון:
מספר העוקבים בערוץ: כמות העוקבים מספקת מושג ראשוני על היקף החשיפה הפוטנציאלי של המודעה. עם זאת, חשוב לזכור שמספר גבוה של עוקבים לא תמיד מעיד על קהל פעיל או אמיתי, ולכן יש להמשיך לבדוק פרמטרים נוספים.
שיעור הצפייה בפוסט ב-24 השעות הראשונות: נתון זה משקף את המעורבות והפעילות האמיתית של העוקבים בערוץ. שיעור צפייה גבוה תוך 24 שעות מעיד על קהל שמגיב במהירות ובעניין לתוכן המתפרסם. רצוי להשוות בין שיעור הצפיות למספר העוקבים כדי לוודא שאין עוקבים פיקטיביים.
שיעור החשיפה הממוצע של 10 המודעות האחרונות: כדי להבין את ביצועי הפרסום בערוץ, כדאי לבחון את שיעור החשיפה של 10 המודעות האחרונות שפורסמו. נתון זה יאפשר לקבל תמונה ברורה יותר לגבי אפקטיביות הפרסום בערוץ והאם יש פער בין מודעות לבין תוכן אורגני מבחינת חשיפה.
ערוצים כלליים (כמו למשל ערוצי חדשות) אל מול ערוצים ממוקדי נושא: בטרם פרסום עליכם לדעת מהם מאפייני קהל היעד. האם זהו קהל כללי? ממוקד? קהל המתמקד בנושא ספציפי? בעל אוריינטציה לתחום מסוים ? מה הסיכוי שקהל היעד שלכם יפקוד את הערוץ בו אתם מעוניינים לפרסם ?
תכנים ומפרסמים מפוקפקים: חשוב לבדוק אם בערוץ ישנם מפרסמים שעוסקים בתחומים מפוקפקים כמו הימורים, פורנוגרפיה או הונאות. ערוץ שמכיל תכנים מפוקפקים עלול לפגוע במוניטין של המותג המפרסם ולהפחית את אמינותו מול קהל היעד.
מפרסמים שרוצים למקסם את האפקטיביות של הפרסומים שלהם צריכים לבצע בדיקות יסודיות ומעמיקות לפני כל החלטה על פרסום בטלגרם.
אנו, באיפורמטיקס, טרם בניית קמפיין לוקחים בחשבון את כל ההיבטים הללו, ורבים נוספים ובשקלול מול עלויות הפרסום בונים לכם קמפיין מותאם לפרסום בטלגרם.
10 נקודות לכתיבת המודעה
- כותרת חזקה ומזמינה: הכותרת חייבת להיות קצרה ומושכת כדי לתפוס את תשומת הלב של הקורא מיד. מומלץ להשתמש במילים המייצרות עניין או סקרנות.
- התחילו במסר הכי חשוב: חשוב להתחיל במידע המרכזי או בהצעה הכי אטרקטיבית, כדי לא לאבד את הקורא בשלבים מוקדמים.
- השתמשו בשפה פשוטה וברורה: שמרו על ניסוח קליט וענייני. בטלגרם, אנשים רוצים לקבל את המידע מהר וללא מאמץ.
- הבליטו יתרונות ולא רק תכונות: התמקדו במה שהלקוח יקבל מהמוצר או השירות, במקום לפרט רק על התכונות. לקוראים חשוב לדעת איך המוצר יועיל להם.
- צרו הנעה לפעולה ברורה: דאגו לכלול קריאה לפעולה ישירה וברורה, כמו "קנה עכשיו", "הירשם כאן", או "קבל קופון הנחה".
- שימוש בהוכחות חברתיות: הוסיפו ביקורות, המלצות או עדויות של לקוחות כדי לבסס אמון במוצר או בשירות.
- תוסיפו דחיפות: העלאת תחושת דחיפות באמצעות הצעה לזמן מוגבל או הנחה מיוחדת יכולה לעודד פעולה מיידית.
- שימוש באמוג'ים: אמוג'ים יכולים להוסיף צבע ועניין למודעה, אך יש להשתמש בהם במידה הנכונה כדי לא להסיח את הדעת מהמסר המרכזי. 😀 😂 🤣 😄 😅 😆 😉 👍 🤷🏻❤️
- השתמשו בתמונות או וידאו: בטלגרם, תמונה או סרטון איכותי יכולים לתפוס את תשומת הלב של הקוראים ולעזור להם להבין במהירות את המסר.
- הימנעו מעומס מידע: בטלגרם, מודעות עם יותר מדי טקסט הן בבחינת "תפסת מרובה – לא תפסת" ועלולות להרתיע את הקוראים. שמרו על המסר פשוט, קצר וברור ככל האפשר.
מידע נוסף על טלגרם
ליקטנו עבורכם מידע סטטיסטי עדכני המתייחס לטלגרם:
מייסד טלגרם: טלגרם נוסדה על ידי פאבל דורוב ואחיו ניקולאי דורוב. פאבל דורוב ידוע גם כמייסד הרשת החברתית הרוסית VKontakte (VK).
תאריך הקמה: אפליקציית טלגרם הושקה ב-14 באוגוסט 2013.
מה מייחד את טלגרם לעומת ווטסאפ:
- אבטחה ופרטיות: טלגרם מציעה שיחות סודיות מוצפנות מקצה לקצה. בנוסף, משתמשים יכולים להגדיר הודעות להימחק אוטומטית לאחר פרק זמן מוגדר.
- אחסון בענן: כל ההודעות והקבצים נשמרים בענן, מה שמאפשר גישה מכל מכשיר.
- קבוצות וערוצים גדולים: טלגרם מאפשרת יצירת קבוצות עם עד 200,000 חברים וערוצים עם מספר בלתי מוגבל של מנויים, מה שמאפשר הפצה רחבת היקף של תכנים.
- בוטים ואוטומציה: טלגרם מאפשרת יצירת בוטים שמספקים מגוון שירותים, משחקים, וכלים אוטומטיים.
- קבצים ופורמטים: טלגרם מאפשרת שליחה וקבלה של קבצים עד גודל של 2GB לכל קובץ, ותומכת במגוון רחב של פורמטים.
מספר המשתמשים בעולם: נכון ל-2024, טלגרם מונה מעל 1.5 מיליארד משתמשים (!) ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ- 800 מיליון פעילים. הצפי לקראת שנת 2025 הוא שסך המשתמשים באפליקציה צפוי לצמוח ללמעלה מ- 2 מיליארד משתמשים !
פופולריות מיוחדת: טלגרם פופולרית במיוחד במדינות כמו רוסיה, הודו, איראן, ברזיל וישראל.
שיעור הצמיחה העולמי: במהלך שנת 2024 הורידו את האפליקציה מדי חודש (עד כה) למעלה מ- 36.7 מיליון משתמשים מדי חודש
הזדמנות יוצאת דופן לפרסום
יש עכשיו חלון הזדמנויות יוצא דופן להשיג דילים מעולים לפרסום בטלגרם, כזה שישיג חשיפה נרחבת ביותר במחירים נמוכים מאוד ביחס לכל הפלטפורמות האחרות.
אנו, באינפורמטיקס למדנו את נושא הפרסום הממומן בטלגרם ופיתחנו את אחת הפלטפורמות המתוחכמות והייחודיות בעולם לתכלית זו. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל פרטים נוספים על שיטת הפרסום הייחודית.
כמה מילים על אינפורמטיקס
אינפורמטיקס מתגאה בניסיון של 20 שנים בשיווק באינטרנט, והיא החברה המובילה בישראל בפרסום בטלגרם. אנו החלוצים בתחום ומביאים איתנו ניסיון עשיר וידע מעמיק שנצבר לאורך השנים. אנו יודעים כיצד לנצל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ואת ההבנה העמוקה שלנו במדיה החברתית כדי להביא לתוצאות המיטביות עבור לקוחותינו.
אל תחכו! פנו אלינו עוד היום ונשמח לבנות עבורכם את אסטרטגיית הפרסום המותאמת והמנצחת ביותר.
צרו קשר
לקבלת הצעת מחיר עבור פרסום בקבוצות טלגרם מלאו את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם
להתקשרות בווטסאפ: 054-6223310