טלפון: 054-6223310, דוא"ל: elad@informatix.co.il

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
חיפוש בגוגל לרואי חשבון- נתונים סטטיסטים
ראשי » דחיקת תוצאות בגוגל » חיפוש בגוגל לרואי חשבון- נתונים סטטיסטים

חיפוש בגוגל לרואי חשבון- נתונים סטטיסטים

אין תגובות admin

רואי חשבון רבים מפנים אלינו שאלות המתייחסות לדפוסי החיפוש בגוגל בתחומם, פוטנציאל הלקוחות ושאלות נוספות שהתשובה עליהן היא חלק מן המחקר המקדים לכל פרויקט קידום אתרים לרואי חשבון. כמובן שלנישת רואי החשבון ויועצי המס יש תת התמחויות (שאליהן לא אתייחס בסקירה זו, אבל בהחלט יש איזשהו בסיס משותף שכן יסוקר כאן ויעלה על שאלות כמו:

  • כמה חיפושים רלבנטים לרואי חשבון יש ?
  • כמה אנשים מחפשים בגוגל את הביטוי "רואה חשבון" ?
  • אילו מילות מפתח הן הטובות ביותר ?

על כל השאלות הללו ועוד נענה בסקירה המובאת בפניכם

אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים לרואי חשבון ומציעה את שירותיה לרו"ח במקומות שונים בישראל על בסיס מכסת לקוחות בכל אזור

שירותי החברה כוללים שני תחומי קידום בגוגל השזורים זה בזה ומזינים האחד את השני:

  • קידום אתרים אורגני (SEO)
  • בנייה, תחזוקה וקידום של פרופיל גוגל העסקי

למידע נוסף צרו עמנו קשר

מהם היקפי החיפושים למילות מפתח מובילות לרו"ח ?

התשובה לשאלה הזו משתנה על בסיס תת התמחות של כל רו"ח- יש המתמחים במרחבי ההיי-טק, רואי חשבון אחרים שהתמחותם היא במגזר השלישי- מלכ"רים ועמותות, אחרים המתמחים בעולמות הביוטק, מסעדנות וכו'.

בשל הגיוון הרב נתייחס רק לכמה מילים בסיסיות, המשותפות לכלל רואי החשבון כפי שנדלו מכלי ניהול מילות המפתח של גוגל בחודש אוקטובר 2022. אציין שמעבר למילים אלה יש עוד מגוון אדיר של מילות מפתח המותאמות ספציפית להתמחויות השונות של רואי החשבון ולמיקומיהם השונים:

התונים שבטבלאות הם אומדן ממוצע חיפושים שהופק מנתוני כלי העזר לניתוח מילות מפתח של "גוגל אדוורדס"

מילת מפתח עיקרית:

מילת מפתח

היקף חיפושים חודשי

רואה חשבון

5000

משרד רואה חשבון

500

רואה חשבון מומלץ

500

רואי חשבון בישראל

50

החלפת רואה חשבון

50

רואה חשבון עצמאי

50

משרדי רואה חשבון

50

משרד רוח

50

דוח שנתי רואה חשבון

50

משרדי רו ח

50

ייעוץ רואה חשבון

50

התייעצות עם רואה חשבון

50

רואה חשבון מוסמך

50

שירותי רואה חשבון

50

חברות רואי חשבון

50

ראיית חשבונות

50

רואהחשבון

50

אין ספק שהביטוי "רואה חשבון" (5,000 חיפושים בחודש) הוא זה המוביל, ואם נשקלל את הביטויים הדומים והמתאימים לאותו דף יעד מדובר בכ- 8,000 חיפושים בחודש עם זאת – אין לייחס זאת כהמלצה "ללכת" על הביטוי הזה משום שבהחלט ייתכן מצב שללקוח פוטנציאלי יש התמחות מסויימת, בסיס לקוחות מועדף שאותו הוא "מטרגט" או קהל יעד מאזור גיאוגרפי מווגבל שיאפשרו קידום מהיר ויעיל יותר

מהם היקפי החיפושים למילות המפתח המשניות ?

מילות המפתח המשניות (לא בהכרח מבחינת חשיבותן או כח ייצור הלידים שלהן) הן אלה המפרטות את סוגי העיסוקים השונים המוצעים ע"י רו"ח. המילים המצורפות כאן מבטאות תוצר ראשוני של מחקר מילות מפתח לקראת פרויקט קידום אתרים לרואי חשבון. מילים אלו אינן כוללות טרגוט גיאוגרפי (שהוא מאוד חשוב) כמו גם פירוט עומק לתחומים מסויימים.

מילות מטרה משניות: (דו"ח גולמי, לא מעובד)

חלק ממילות המפתח חייבות לעבור התאמה ללקוח. הטבלה שלהלן מייצגת נתונים גולמיים.

להזמנת מחקר מילות מפתח ובניית מפת אתר מותאמת לרואי חשבון צרו עמנו קשר ונשמח לסייע

מילת מפתח

היקף חיפושים חודשי

החזר מס

50,000

מס רכישה

50,000

הצהרת הון

5,000

חשבות שכר

5,000

מיסים

5,000

מס שבח הקטנת חיובי מס

5,000

רואה חשבון לעוסק פטור

500

אמנת מס ישראל ארה"ב

500

דוחות כספיים

500

הגשת דו"ח שנתי

500

הקמת חברה

500

זיכוי ממס

500

ייעוץ כלכלי לעסקים

500

מיסוי בינלאומי

500

פתיחת חברה בע"מ

500

פתיחת תיק עוסק מורשה

500

תכנון מס

500

רואה חשבון לעסקים קטנים

50

רואה חשבון לעוסק מורשה

50

רואה חשבון מבקר

50

רואה חשבון לחברות

50

רואה חשבון לעסקים

50

רואה חשבון לעמותות

50

רואה חשבון לעסק קטן

50

דוח רואה חשבון מבקר

50

סוגי חוות דעת רואי חשבון

50

רואה חשבון באינטרנט

50

רואה חשבון עוסק מורשה

50

רואה חשבון לעצמאים

50

חשבי שכר רואי חשבון

50

חוות דעת רואה חשבון מבקר

50

חוות דעת רואה חשבון על ניכוי מס במקור

50

רואה חשבון לעסק באינטרנט

50

ביקורת חשבונאית

50

ביקורת חקירתית

50

ביקורת מערכות מידע

50

ביקורת פנימית

50

דוחות שנתיים

50

הכנת משכורות

50

רואה חשבון לחברות פרטיות

50

מיסוי פנסיוני

50

מיסוי קבלנים

50

מיסים בארה"ב

50

רואה חשבון לעוסק מורשה

50

רואה חשבון לעמותות

50

רואה חשבון לעוסק פטור מחיר

50

עלות רואה חשבון לעוסק מורשה

50

כמה עולה רואה חשבון לעוסק פטור

50

כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה

50

מחיר רואה חשבון לעוסק מורשה

50

עלות רואה חשבון לעוסק פטור

50

עלות רואה חשבון לעסק קטן

50

מחיר רואה חשבון לעוסק פטור

50

רואה חשבון לעסק קטן מחיר

50

שכר טרחה רואה חשבון לעוסק פטור

50

כמה עולה לפתוח תיק עוסק פטור אצל רואה חשבון

50

כמה עולה רואה חשבון לחברה בע מ

50

עלות רואה חשבון לחברה קטנה

50

עלות רואה חשבון לעצמאי

50

עלות רואה חשבון עוסק מורשה

50

הקמת חברה בארצות הברית

50

הקמת חברה בחו"ל

50

הקמת חברה בקפריסין

50

מחירון רואה חשבון

50

שכר טרחה רואה חשבון

50

כמה עולה רואה חשבון

50

רואה חשבון מחיר

50

cpa  רואה חשבון

50

עלות רואה חשבון

50

רואה חשבון מחירון

50

תקני ביקורת לשכת רואי חשבון

50

מחיר רואה חשבון

50

כמה משלמים לרואה חשבון

50

עלות דוח שנתי רואה חשבון

50

כמה עולה הצהרת הון אצל רואה חשבון

50

כמה עולה דוח שנתי רואה חשבון

50

רואה חשבון דוח שנתי

50

תעריף רואה חשבון

50

כמה עולה רואה חשבון לעסק קטן

50

כמה עולה דוח שנתי אצל רואה חשבון

50

רואה חשבון עלות

50

המלצה על רואה חשבון

50

רואה חשבון שכר טרחה

50

בהערכה גסה (מאוד) הנתונים מצביעים על קרוב ל- 130,000 חיפושים רלבנטים בחודש לרואי חשבון. חלק מהם יכולים להיות לא רלבנטים לרו"ח המתעסקים בתחומים מאוד ספציפיים.

מה עוד ?

במחקר מילות המפתח המקדים שביצענו מצאנו עוד מאות מילות מפתח שאינן מופיעות במאמר זה ושיש בהן כדי להועיל למשרד רו"ח הבוחר לקדם את האתר על בסיס ממחקר מילות מפתח רציני. מה למשל ? ביטויים כמו:

·         רואה חשבון ב<שם עיר>- למשל רואה חשבון בתל אביב, רואה חשבון בגבעתיים, ברמת גן וכו'

·         רואה חשבון ב<תחום> – למשל רואה חשבון לחברות הייטק, רואה חשבון למגזר השלישי וכו'

·         תתי תחומים – כך למשל תחום כמו "פתיחת חברה" יכול להכיל תתי תחומים כמו פתיחת חברה בע"מ, פתיחת חברה בארצות הברית וכו'

 

·         מחקר המילים שהובאו לעיל אינו מפרט "זנב ארוך" של מילות מפתח שאותן ניתן להשיג באמצעות פוסטים מפורטים שניתן להעלות בבלוג או במתחם "מאמרים", שם ניתן (בבדיקה ראשונית) להגיע לתנועת גולשים של עוד עשרות אלפי מבקרים בחודש.

מהן מילות המפתח הטובות ביותר ?

טיבה של מילת מפתח מסויימת נגזר ממספר פרמטרים המשתנים בהתאם לפרופיל העיסוק של משרד רואי החשבון, קהל היעד הרצוי והיקף תחומי הכיסוי.

חייב להיות אלמנט של קסטומיזציה, התאמה אישית לפרופיל משרד הרו"ח.

משהבהרנו את זה- המכנה המשותף לכל מילות המפתח הטובות והמתאימות הוא הביטוי "רואה חשבון" על הואריאציות השונות שלו (משרד רואה חשבון, רואי חשבון, רו"ח וכיו"ב).

כפי שצויין מוקדם יותר, בהחלט ייתכן שלקוח יבחר למקד את ביטוי המפתח לפי מיקוד גיאוגרפי (למשל: רואה חשבון בתל אביב) או לפי מיקוד נושאי (למשל: רואה חשבון למגזר השלישי) אבל הבסיס נותר "רואה חשבון" על הטיותיו השונות.

המילים המשניות חייבות לכלול את כל השרותים הניתנים ע"י המשרד, למשל: הגשת דו"ח שנתי, הקמת חברה בארצות הברית, הגשת דו"ח למס הכנסה וכו'

למה משמש מחקר מילות המפתח ?

מחקר מילות המפתח מהווה "עמוד האש", הקו המנחה של כל חברת קידום אתרים. עליו תתבסס הירארכית האתר, מיקוד התכנים שיופיעו בו, אלמנטים רבים של קידום אתרים נגזרים ממנו והוא למעשה מתפקד כקו המתווה לפיו מגדירים יעדים שיווקיים כמו איזה חיפושים היינו רוצים שיובילו לאתר, כמה מילות מפתח יוגדרו לפרויקט הקידום בשלב הראשון ובשלבים מתקדמים.

צרו קשר

לקבלת הצעת מחיר עבור קידום אתר בגוגל למשרד רואי החשבון – מלאו את את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם

מחקר מילות מפתח מילות מפתח קידום אתרים קידום אתרים לרואי חשבון רואי חשבון
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

אודותינו

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים ותשתית לקידום אתרים חברת אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים בגוגל, ניהול מוניטין, דחיקת תוצאות במנועי חיפוש וקידום תוצאות בגוגל מפות.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם מרמת המקצועיות הגבוהה והניסיון העשיר שצברנו במגוון תחומי הקידום בארץ, ובעיקר בארה"ב.
"אינפורמטיקס קידום אתרים וניהול מוניטין", כהנשטם 14, תל אביב. טלפון: 03-6482578

פוסטים אחרונים
  • עשרת ערוצי הטלגרם הגדולים בישראל בתחום הפיננסים
  • המהלך המבריק של הראל פיננסים בטלגרם
  • הודעה מעניינת של פאבל דורוב, מייסד טלגרם
  • סקירת ערוץ טלגרם: פודקאסט מרד החליפים
שעות פתיחה
ראשון 09:00-19:00
שני 09:00-19:00
שלישי 09:00-19:00
רביעי 09:00-19:00
חמישי 09:00-19:00
שישי סגור
שבת סגור
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס