טלפון: 054-6223310, דוא"ל: elad@informatix.co.il

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
עדכון גוגל – מרץ 2024
ראשי » ראשי » עדכון גוגל – מרץ 2024

עדכון גוגל – מרץ 2024

סגור לתגובות על עדכון גוגל – מרץ 2024 admin
עדכון גוגל 2024

עדכון ליבה של מנוע החיפוש של גוגל יצא לדרכו אתמול (5.3.2024) ובעקבותיו צפויים לחול שינויים משמעותיים ביותר בתוצאות החיפוש. לפי פרסומי גוגל מטרת העדכון היא מתן פתרון לבעיית השימוש בתוכן שאינו מועיל למשתמש ושתכליתו היא השגת יעדי קידום אתרים תוך שימוש באתרים צד ג'. 

לפי גוגל כ- 40% מהתוכן הקיים כלל אינו מועיל, אינו מחדש ולמעשה מיותר. מטרת העדכון היא לנקות את תוצאות החיפוש ממה שנתפס על ידי גוגל כתוכן סתמי שתכליתו היא בעיקר קידום אתרים או השגת מילות מפתח ספציפיות תוך ביצוע מניפולציות על התוכן המפורסם באתרים השונים.

נפח התוכן ה"מיותר", שבו מטפל עדכון מרץ 2024 ללא ספק הדיר שינה מעיניהם של מהנדסי גוגל והוביל לעדכון שתכליתו דחיקת או העלמת המופעים של תוכן זה ככלל מתוצאות החיפוש.


במספר מובנים מזכיר עדכון מרץ 2024 את המפץ הגדול שאירע אחרי עדכוני הפינגווין (2012) והפנדה (2011) שהובילו לקריסת אתרי הכתבות הגדולים ואתרי הפצת החדשות למיניהם.

 


 

נציין שקריסת אתרי הכתבות הגדולים גררה אחריה "אפטר שוק" שהיכה גלים בכל רחבי הרשת ופגע קשות במאות אלפי אתרים שביססו את קידומם על אתרים כתבות, אתרי פוסטים ואתרי חדשות שהיו לב ליבה של תעשיית הקידום.


האם גם הפעם יהיו ההשלכות דומות ? 

בהחלט ייתכן שכן, אבל בשלב זה אני מעדיף להימנע מלהתנבא.

עדכון גוגל - פנדה

מה עוד ? עדכון ספאם

עדכון הספאם של מרץ 2024 בא לטפל בדומיינים שפג תוקפם ושחברות קידום אתרים משתמשות בהם כאמצעי מלאכותי לחיזוק דירוג האתר, בין אם באמצעות הפניית 301 או על ידי שימוש מלאכותי בהפניית כתבות לאתר היעד לקידום. עדכון זה צפוי ללא ספק לפגוע באתרים רבים שביססו את בניית המוניטין הגוגלי של האתר על פרקטיקות שאינן תמיד הולמות את הנחיות גוגל העקרוניות לקידום האתר. המכה כאן היא קשה במיוחד, שכן אם בעבר התעלמות גוגל מפרקטיקות אלה גררה שיפור בנראות האתר בתוצאות החיפוש, הרי שעכשיו, בעקבות עדכון הספאם, אתרים רבים צפויים להיענש, ליפול בדירוג ואף להיגרע לחלוטין מאינדקס התוצאות. אאוץ'

בנוסף לטיפול בדומיינים שפג תוקפם, גוגל פועלת גם נגד תוכן של צד שלישי שמתארח באתרים מוסמכים. פרסומים מרכזיים עם מדורי "תוכן ממומן" או "כתבות מקודמות" של צד שלישי קיבלו אזהרה של חודשיים. עדכון זה מתוכנן לצאת במאי 2024, והוא צפוי להיות בעל השלכות משמעותיות. מאוד !!! 

היכן יבואו לידי ביטוי השלכות אלה ?

בראש ובראשונה הצפי הוא לפגיעה במי שמבסס את כל מלאכת הקידום על רכישת מאמרים מאתרים ברי סמכא והפניית קישורים מהם לבניית "מוניטין גוגלי" לאתרי המטרה.

אין ספק שהמשקל של קניית קישורים מאתרי חדשות ירד במובן זה שהשפעתו על מוניטין האתר המקודם תפחת בצורה דרמטית. אתרים שהתבססו על קניית קישורים לצורך קידום האתר וחיזוקו בתוצאות החיפוש – סביר להניח שיספגו מכה כואבת (אם כי זה תלוי במינון הכתבות המפנות ביחס לפעולות קידום אחרות המבוצעות באתר ומחוצה לו).

האם המשמעות של זה היא סופה של תעשיית הפצת המאמרים?

לא בהכרח, אבל מטרות ההפצה ישתנו ללא ספק. 

אם עד כה אחת המטרות העיקריות של רוכשי המאמרים הייתה שתילת קישור בגוף המאמר לשם חיזוק דף ספציפי באתר המטרה או באתר הלקוח, הרי שמעתה (או ליתר דיוק החל ממאי 2024) תכלית הפרסום תהיה חיזוק המודעות למותג, ובשאיפה שהכתבה הנרכשת תופיע בעצמה גבוה בתוצאות החיפוש לפי ביטוי הליבה או "זנב ארוך", וממנה ניתן יהיה לקבל מידע על החברה המפרסמת.

הקישור לאתר המטרה יהיה פחות משמעותי מעצם השגת מיקום בתוצאות החיפוש, והמלצה באתר המפנה על אתר הלקוח (גם אם ללא קישור בכלל או באמצעות קישור NO FOLLOW)

עדכון גוגל עדכון ספאם
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

אודותינו

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים ותשתית לקידום אתרים חברת אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים בגוגל, ניהול מוניטין, דחיקת תוצאות במנועי חיפוש וקידום תוצאות בגוגל מפות.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם מרמת המקצועיות הגבוהה והניסיון העשיר שצברנו במגוון תחומי הקידום בארץ, ובעיקר בארה"ב.
"אינפורמטיקס קידום אתרים וניהול מוניטין", כהנשטם 14, תל אביב. טלפון: 03-6482578

פוסטים אחרונים
  • עשרת ערוצי הטלגרם הגדולים בישראל בתחום הפיננסים
  • המהלך המבריק של הראל פיננסים בטלגרם
  • הודעה מעניינת של פאבל דורוב, מייסד טלגרם
  • סקירת ערוץ טלגרם: פודקאסט מרד החליפים
שעות פתיחה
ראשון 09:00-19:00
שני 09:00-19:00
שלישי 09:00-19:00
רביעי 09:00-19:00
חמישי 09:00-19:00
שישי סגור
שבת סגור
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס