מדי פעם אסקור כאן בבלוג כלי קידום אתרים ייחודיים. חלקם שחרחרים וחלקם האחר צחים כשלג.
היום אני מתכוון לסקור כלי קידום אתרים התקפי שעיקרו דחיקת אזכורים שליליים מגוגל, והוא נועד בעיקר עבור אותם מקרים בהם נותרתם אובדי עצות אל מול כתבות שלמראית עין אינן ניתנות לדחיקה.
במקרים שכאלה יש הפונים לכלים "שוברי שיוויון" שלא בהכרח נתפסים בחיבה ע"י גוגל אך פעמים רבות מוכחים כאפקטיביים.
על איזה סגמנטים הכלי עובד ?
אחד הפרמטרים שפחות נסקרים בקהיליות הקידום על ידי הפורומים השונים וקבוצות מקצועיות שונות הוא התנהגות הגולשים בתוך דף התוצאות של גוגל. קשה מאוד אתר דאטה להתנהגות הבאה משום שהדאטה בנוגע אליה נשלט לחלוטין ע"י גוגל, והם לא נדיבים בשיתוף מידע זה:
- האם הגולש נכנס לתוצאה הראשונה? השנייה? השלישית?
- כיצד התנהג הגולש בתוך דף התוצאות של גוגל ? האם עבר עם העכבר והתעכב על תיאור תוצאות מסוימות ?
- האם נכנס לתוצאה מסויימת, שהה בה פרק זמן קצר ולאחר מכן לחץ על כפתור ה"חזור" בדפדפן ? יתרה מכך- האם נכנס לתוצאה אחרת ושהה בה לאחר מכן יותר זמן ?
- האם נכנס לדפים פנימיים בתוצאה המדוברת ?
- בנוסף- הבוט משפיע על מרכיבי ההשלמה האוטומטית של שאילתות חיפוש (מש שנקרא בעבר Google Suggest)
הכלי המדובר, הנקרא ORM TRAFFIC עושה בדיוק את הפעילויות הללו. באמצעות צבא של בוטים המדמים תנועת גולשים ודפוסי גלישה אנושיים. הוא נועד להשפיע על נתוני הגלישה הנחשפים בחלקם בגוגל אנליטיקס, על נתוני ה- CTR מתוצאות החיפוש של גוגל ואיתם על נתוני ה- Search Console ועל הרבה מאוד נתונים נוספים שגוגל אינם מפרסמים בכלל.
כיצד זה עובד?
צבא הבוטים של ORM TRAFFIC מריץ שאילתות חיפוש ממליוני נקודות (באמצעות פרוקסים) ברחבי העולם ובכך משפיע על נתונים הזמינים לגוגל, נתונים שבחלקם מהווים פקטור לדירוג תוצאות החיפוש.
אחד היישומים היותר מעניינים של ORM TRAFFIC הנו קלאסי לסוכנויות שעוסקות בניהול מוניטין:
הפעילות המבוצעת ע"י הבוטים היא:
- הרצת שאילתת חיפוש בגוגל
- כניסה לתוצאה שאותה רוצים לדחוק
- יציאה מהדף שאליו נכנס הבוט בסעיף 2 ע"י לחיצה על כפתור ה "חזור" בדפדפן
- (אופציונאלי) – כניסה לתוצאה שאותה רוצים לקדם, בה שוהה הבוט פרק זמן ארוך יותר ואף מדפדף בדפים נוספים בתוך אתר המטרה לקידום.
מה נחמד (או אולי נבזי) בכלי המדובר ?
בדרך כלל כלי "בלאק האט" מאופיינים בסיכון מסוים- כאשר אלה נחשפים ע"י גוגל, זה יכול לעלות במחיר דמים לאתר המקודם. במקרה הזה, בשל העובדה שהפעילות מתבצעת בכל מקרה על אתר צד ג' שממילא הכוונה היא לפגוע בדירוג התוצאות שלו. הפעילות יכולה להתבצע במנותק לחלוטין מאתר הלקוח, וללא שום קשר אליו. בין אם גוגל עולים על הפעילות או לא- האתר התוקף מרוויח.
גילוי נאות: אני מעורב בהגדרות האפיון למערכת והנני בעל אינטרסים מיוחדים בהצלחת החברה.
כיצד נרשמים ?
- לקבלת פרטים נוספים על הבוט יש להיכנס לדף המוצר באתר ריוויוזרז
- להרשמה לאתר היכנסו לקישור הזה