טלפון: 054-6223310, דוא"ל: elad@informatix.co.il
פרופיל העסק בגוגל מחייב תחזוקה שוטפת- זה אומר עדכון הפרופיל על היבטיו השונים, כולל שעות וימי הפעילות (למשל בחגים או ימים בהם פעילות בית העסק שונה מהרגיל), עדכונית תמונות וסרטונים בפרופיל, תוספת מבצעים ועדכוני פוסטים המתייחסים לאירועים חדשים בחברה, ידיעות חדשותיות עדכוני תוכן ועוד.
פוסטים ב-GBP מספקים את ההזדמנות לשתף מכירות, מבצעים, אירועים, חדשות ואפילו ידע ותובנות המתייחסים לעסק שלך עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.
הידעת ? "אינפורמטיקס" מספקת שירות תחזוקה וקידום פרופיל העסק בגוגל ללקוחות בארץ ובחו"ל
מכיוון שרוב העסקים מתקשים לפרסם פוסטים בפרופיל העסק בגוגל בקביעות, כחלק קריטי מקידום האתר בגוגל מפות, הכנו עבורכם רשימת המלצות לפרסום פוסטים, אבל קודם לכן נסביר במעט על מתחם הפוסטים עצמו:
למתחם תוספת הפוסטים ניתן להגיע דרך גוגל מפות ע"י איתור בית העסק בחיפוש פשוט בגוגל כשאתם מחוברים לחשבון ממנו פתחתם את הרשומה בגוגל.
כשלוחצים על אחד משני הכפתורים הללו (לא משנה איזה) נפתח תפריט הוספת עדכונים המציע 3 סוגים שונים של עדכונים:
בבחירת "עדכון נוסף" נפתח טופס, די בסיסי ופשוט שאליו ניתן להוסיף עדכון בו גוגל נותנים להוסיף
עד 1,500 תווים (כולל רווחים). זה סדר גודל של 250-300 מילים. חוץ מהפוסט אפשר להוסיף גם תמונות (שיוצגו בצד בתוכן, לא בתוכו) ולבסוף כפתור קריאה לפעולה עם אפשרות לקישור לטופס, דף חיצוני באתר או דף נחיתה.
אנו, באיפורמטיקס, כחלק מפעילות קידום האתרים לרואי החשבון שאיתם אנו עובדים, מעלים תדירות תמצית של פוסטים המופיעים באתר הלקוח לפרופיל העסק בגוגל כדי לחזק את החשיפה לפוסט, למאמר או לבלוג גם דרך המתחם העסקי
"הוספת מבצע" – המתחם בו ניתן לפרסם הנחות, קודי קופון ומבצעים נוספים. גם כאן ניתנת אפשרות להוסיף תמונה או סרטון. אנו ממליצים בחום שהתמונה או הסרטון ידגישו את אופי המבצע, כלומר אם המבצע מקנה, למשל, 10% הנחה ללקוחות חדשים ה- 10% צריך להיות מאוד מובלט.
"הוספת אירוע" – זה המקום בו צריך לפרסם אירועים כגון גיוסי תרומות לצדקה, השקות מוצרים ועוד, כנסים בהם אתם או מי מאנשי החברה צפויים להשתתף. גם אירועים פנימיים של החברה יכולים לתרום ליחסי הציבור ולתדמית החברה
התשובה לכך עשויה להשתנות מתחום לתחום ועל בסיס מידת התחרותיות של האזור ותחום נעיסוק. במקרים בהם התחרותיות נמוכה אנו ממליצים לעדכן את אזור העדכונים (לפחות) אחת לשבועיים. בתחומים תחרותיים יותר, בהם קיימת תחרות גבוהה בין בעלי מקצוע- מוטב לעדכן את אזור הפרופיל העסקי בגוגל גם בתדירות של פעמיים בשבוע (בצד עדכונים אחרים המתקיימים בפרופיל). כך, למשל- ככל שמדובר בקידום אתרים רואי חשבון וניהול הפרופיל העסקי, אנו מעדכנים את פרופיל העסק באזור העדכונים בין פעם בשבוע באזור הפריפריה, שם התחרות פחות קשה, לפעמיים בשבוע באזור המרכז (תל אביב, רמת גן, גבעתיים וכו').
בחירת המינון באופן מדוייק נעשית, כאמור, לאחר ניתוח מעמיק של התחרות בכל אזור ואזור ותחום העיסוק.
אלו האפשרויות השונות המוצעות ע"י גוגל להגדרת כפתור הקריאה לפעולה המוצמד לעדכון:
אמנם לחצן הקריאה לפעולה הוא אופציונאלי, אך אנו ממליצים תמיד להשתמש באחת מן האפשרויות המוצעות משום שבסופו של דבר תחלית העדכונים היא המרת הגולשים ללקוחות או הגברת התנועה לאתר וחיזוק המוניטין שלו בגוגל.
הגם שמילות מפתח הן חלק חשוב מקידום אתרים מקומי, עליכם להישמר משימוד במילות טאבו בגוף הפוסט שלך שברופיל העסקי בגוגל. תדחה תוכן הקשור לאלכוהול, הימורים, נשק, טבק וכיו"ב.
שימו לב! יצא לנו בעבר להיתקל במילים בעלות משמעות כפולה שהביאו לסימון הפוסט כבעייתי. במקרים אלה יש לשנות את הניסוח ולהשתמש במילים חלופיות בעלות אותה המשמעות.
אנו ממליצים מאוד לכלול תמונה בפוסט שאתם מעלים למתחם הפרופיל העסקי. תפקיד התמונה הוא למשוך את העין לתוכן שהתווסף ולהגדיל את הסיכוי ללחיצה על כפתור ההמרה שיוביל, בסופו של דבר לביקור באתר או אפילו לליד ישיר כתוצאה מהעלאת העדכון עצמו.
מומלץ מאוד שהתמונה שאתם מעלים תהיה ייחודית (ולא כזו שנרכשה מאיזה בנק תמונות). אם בכל זאת אין לכם אחת כזו, ניתן לרכוש תמונה אבל מומלץ מאוד להוסיף לה מאפיינים שייצרו זיקה ישירה לפוסט שאתם מעלים כמו טקסט מותאם, לוגו, צבעי החברה וכיו"ב. אנו גם מקפידים לתת שם לקובץ התמונה שיהיה קשור לנושא הפוסט
לקבלת הצעת מחיר עבור קידום אתר בגוגל מלאו את את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם