העבודה השוטפת של קידום אתרים בגוגל היא על פי רוב מונוטונית, ולא בדיוק שופעת "גלאם". זה לא פשוט לשבת ימים שלמים מול המחשב ולבצע את מגוון הפעולות הנדרשות לצורך קידום האתר, וחיזוקו בגוגל בכדי שזה יזכה לחשיפה.
החלק, אולי, המהנה ביותר הוא פגישה עם לקוחות או שותפים חדשים לעשייה.
הייתה לי הזכות והעונג להעביר השבוע סדנה אישית לניהול פרופיל עסקי בגוגל למשה ברונכר, מחברת MKB – טיולי אופנועים בעולם.
קצת על MKB טיולי אופנועים
החברה עוסקת בהובלת טיולי אופנועים וג'יפים במגוון מקומות ברחבי בעולם, בין השאר ביוון, בבלקן, ספרד, נמיביה ודרום אפריקה.
KSB מציעה טיולים מותאמים אישית והיא צברה עם השנים ידע נרחב המתייחס למדינות בהן מתקיימים הטיולים, התמצאות בדרכים ככלל, ובמסלולים לרבי שטח ואופנועים בפרט. כמו כן לחברה קשרים עם מפעילים מקומיים שמשדרגים את חווית הטיול לכדי שלמות.
מה בסדנה ?
סדנת קידום הפרופיל העסקי בגוגל כללה, בין השאר, מחקר מילות מפתח שעל בסיסו ניסחנו מחדש את דף פרופיל העסק. טייבנו את הדף כך שזה יזכה לחשיפה משמעותית בחיפושי גוגל לפי מגוון ביטויים שרלבנטיים לחברה.
התמקדנו במתחם השאלות והתשובות, בכל נושא העלאת המדיה, תדירות העדכונים, כיצד להגיב לדירוגי גולשים ומתי. בנוסף שוחחנו על החשיבות של העלאת עדכונים שוטפים ועוד מגוון פעולות שיש בהן כדי לחזק את הפרופיל העסקי, להגדיל את נפח מילות החיפוש שמובילות אליו והגדלת הרדיוס בו נחשף הפרופיל העסקי.
הסדנה ארכה כשעתיים ו- 45 דקות נטו וחלק מהעדכונים נעשו כבר במהלך הסדנה בכדי להמחיש ללקוח כיצד לבצע את השינויים הנדרשים.