טלפון: 054-6223310, דוא"ל: elad@informatix.co.il

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • פרסום בטלגרם | שיווק בטלגרם
      • מוניטיזציה לערוצי טלגרם
    • קידום אתרים בגוגל
      • שירות בניית קישורים
    • סדנת ניהול פרופיל עסקי בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
יצירת עדכונים בפרופיל העסקי בגוגל
ראשי » גוגל לעסק שלי » יצירת עדכונים בפרופיל העסקי בגוגל

יצירת עדכונים בפרופיל העסקי בגוגל

סגור לתגובות על יצירת עדכונים בפרופיל העסקי בגוגל admin

פרופיל העסק בגוגל מחייב תחזוקה שוטפת- זה אומר עדכון הפרופיל על היבטיו השונים, כולל שעות וימי הפעילות (למשל בחגים או ימים בהם פעילות בית העסק שונה מהרגיל), עדכונית תמונות  וסרטונים בפרופיל, תוספת מבצעים ועדכוני פוסטים המתייחסים לאירועים חדשים בחברה, ידיעות חדשותיות עדכוני תוכן ועוד.

פוסטים ב-GBP מספקים את ההזדמנות לשתף מכירות, מבצעים, אירועים, חדשות ואפילו ידע ותובנות המתייחסים לעסק שלך עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.

הידעת ? "אינפורמטיקס" מספקת שירות תחזוקה וקידום פרופיל העסק בגוגל ללקוחות בארץ ובחו"ל

מכיוון שרוב העסקים מתקשים לפרסם פוסטים בפרופיל העסק בגוגל בקביעות, כחלק קריטי מקידום האתר בגוגל מפות, הכנו עבורכם רשימת המלצות לפרסום פוסטים, אבל קודם לכן נסביר במעט על מתחם הפוסטים עצמו:

למתחם תוספת הפוסטים ניתן להגיע דרך גוגל מפות ע"י איתור בית העסק בחיפוש פשוט בגוגל כשאתם מחוברים לחשבון ממנו פתחתם את הרשומה בגוגל.

כפתור הוספת עדכון למתחם פרופיל עסקי

כשלוחצים על אחד משני הכפתורים הללו  (לא משנה איזה) נפתח תפריט הוספת עדכונים המציע 3 סוגים שונים של עדכונים:

  • עדכון נוסף
  • הוספת מבצע
  • הוספת אירוע

 

בבחירת "עדכון נוסף" נפתח טופס, די בסיסי ופשוט שאליו ניתן להוסיף עדכון בו גוגל נותנים להוסיף

עד 1,500 תווים (כולל רווחים). זה סדר גודל של 250-300 מילים. חוץ מהפוסט אפשר להוסיף גם תמונות (שיוצגו בצד בתוכן, לא בתוכו) ולבסוף כפתור קריאה לפעולה  עם אפשרות לקישור לטופס, דף חיצוני באתר או דף נחיתה.

אנו, באיפורמטיקס, כחלק מפעילות קידום האתרים לרואי החשבון שאיתם אנו עובדים, מעלים תדירות תמצית של פוסטים המופיעים באתר הלקוח לפרופיל העסק בגוגל כדי לחזק את החשיפה לפוסט, למאמר או לבלוג גם דרך המתחם העסקי

"הוספת מבצע" – המתחם בו ניתן לפרסם הנחות, קודי קופון ומבצעים נוספים. גם כאן ניתנת אפשרות להוסיף תמונה או סרטון. אנו ממליצים בחום שהתמונה או הסרטון ידגישו את אופי המבצע, כלומר אם המבצע מקנה, למשל, 10% הנחה ללקוחות חדשים ה- 10% צריך להיות מאוד מובלט.

"הוספת אירוע" – זה המקום בו צריך לפרסם אירועים כגון גיוסי תרומות לצדקה, השקות מוצרים ועוד, כנסים בהם אתם או מי מאנשי החברה צפויים להשתתף. גם אירועים פנימיים של החברה יכולים לתרום ליחסי הציבור ולתדמית החברה

באיזו תדירות כדאי לפרסם במתחם הוספת העדכונים ?

התשובה לכך עשויה להשתנות מתחום לתחום ועל בסיס מידת התחרותיות של האזור ותחום נעיסוק. במקרים בהם התחרותיות נמוכה אנו ממליצים לעדכן את אזור העדכונים (לפחות) אחת לשבועיים. בתחומים תחרותיים יותר, בהם קיימת תחרות גבוהה בין בעלי מקצוע- מוטב לעדכן את אזור הפרופיל העסקי בגוגל גם בתדירות של פעמיים בשבוע (בצד עדכונים אחרים המתקיימים בפרופיל). כך, למשל- ככל שמדובר בקידום אתרים רואי חשבון וניהול הפרופיל העסקי, אנו מעדכנים את פרופיל העסק באזור העדכונים בין פעם בשבוע באזור הפריפריה, שם התחרות פחות קשה, לפעמיים בשבוע באזור המרכז (תל אביב, רמת גן, גבעתיים וכו').

בחירת המינון באופן מדוייק נעשית, כאמור, לאחר ניתוח מעמיק של התחרות בכל אזור ואזור ותחום העיסוק. 

מהן הקריאות לפעולה שניתן לשלב בעדכונים ?

אלו האפשרויות השונות המוצעות ע"י גוגל להגדרת כפתור הקריאה לפעולה המוצמד לעדכון:

  • הזמנה
  • הזמנה אונליין
  • לקנייה
  • למידע נוסף
  • להרשמה
  • התקשרו עכשיו

אמנם לחצן הקריאה לפעולה הוא אופציונאלי, אך אנו ממליצים תמיד להשתמש באחת מן האפשרויות המוצעות משום שבסופו של דבר תחלית העדכונים היא המרת הגולשים ללקוחות או הגברת התנועה לאתר וחיזוק המוניטין שלו בגוגל.

כיצד תימנעו מדחיית הודעה המועלית למתחם הפרופיל העסקי בגוגל?

הגם שמילות מפתח הן חלק חשוב מקידום אתרים מקומי, עליכם להישמר משימוד במילות טאבו בגוף הפוסט שלך שברופיל העסקי בגוגל. תדחה תוכן הקשור לאלכוהול, הימורים, נשק, טבק וכיו"ב.

שימו לב! יצא לנו בעבר להיתקל במילים בעלות משמעות כפולה שהביאו לסימון הפוסט כבעייתי. במקרים אלה יש לשנות את הניסוח ולהשתמש במילים חלופיות בעלות אותה המשמעות.

הוספת תמונה לעדכון

אנו ממליצים מאוד לכלול תמונה בפוסט שאתם מעלים למתחם הפרופיל העסקי. תפקיד התמונה הוא למשוך את העין לתוכן שהתווסף ולהגדיל את הסיכוי ללחיצה על כפתור ההמרה שיוביל, בסופו של דבר לביקור באתר או אפילו לליד ישיר כתוצאה מהעלאת העדכון עצמו.

מומלץ מאוד שהתמונה שאתם מעלים תהיה ייחודית (ולא כזו שנרכשה מאיזה בנק תמונות). אם בכל זאת אין לכם אחת כזו, ניתן לרכוש תמונה אבל מומלץ מאוד להוסיף לה מאפיינים שייצרו זיקה ישירה לפוסט שאתם מעלים כמו טקסט מותאם, לוגו, צבעי החברה וכיו"ב. אנו גם מקפידים לתת שם לקובץ התמונה שיהיה קשור לנושא הפוסט

צרו קשר

לקבלת הצעת מחיר עבור קידום אתר בגוגל מלאו את את הטופס עם פרטי העסק ונחזור אליכם בהקדם

גוגל לעסק שלי גוגל מפות פרופיל עסק בגוגל קידום אתרים
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

אודותינו

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים ותשתית לקידום אתרים חברת אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים בגוגל, ניהול מוניטין, דחיקת תוצאות במנועי חיפוש וקידום תוצאות בגוגל מפות.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם מרמת המקצועיות הגבוהה והניסיון העשיר שצברנו במגוון תחומי הקידום בארץ, ובעיקר בארה"ב.
"אינפורמטיקס קידום אתרים וניהול מוניטין", כהנשטם 14, תל אביב. טלפון: 03-6482578

פוסטים אחרונים
  • עשרת ערוצי הטלגרם הגדולים בישראל בתחום הפיננסים
  • המהלך המבריק של הראל פיננסים בטלגרם
  • הודעה מעניינת של פאבל דורוב, מייסד טלגרם
  • סקירת ערוץ טלגרם: פודקאסט מרד החליפים
שעות פתיחה
ראשון 09:00-19:00
שני 09:00-19:00
שלישי 09:00-19:00
רביעי 09:00-19:00
חמישי 09:00-19:00
שישי סגור
שבת סגור
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס