טלפון: 03-6482578, דוא"ל: elad@informatix.co.il

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
אינפורמטיקס
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
  • ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
  • בלוג
  • שירותים
    • קידום אתרים בגוגל
    • דחיקת / הסרת תוצאות מגוגל
    • ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס
    • שיווק בלינקדאין
  • צור קשר
SERPCLIX מול Web Traffic – מי יותר טוב?
ראשי » דחיקת תוצאות בגוגל » SERPCLIX מול Web Traffic – מי יותר טוב?

SERPCLIX מול Web Traffic – מי יותר טוב?

סגור לתגובות על SERPCLIX מול Web Traffic – מי יותר טוב? admin

בחנו שתי מערכות בעלות תפיסות שונות העובדות על אחד הסגמנטים המעניינים בקידום אתרים- תנועת גולשים לאתרים.

המערכות פועלות תחת הנחת היסוד שתנועת גולשים לאתרים (על מאפיניה השונים) היא גורם קידום משמעותי באלגוריתם של גוגל, ושיש בה כדי להשפיע על מיקומי התוצאות בגוגל.

רקע: מערכות הזנת תנועה לאתרים

מנוע החיפוש של גוגל בוחן לעומק מאפיינים שונים באתרים במטרה להגיע בסופו של דבר להחלטה משמעותית אחת:

מה הוא האתר הרלבנטי ביותר לביטוי חיפוש כלשהו ?

כדי להגיע לתשובה לשאלה זו בוחן האלגוריתם של גוגל פרמטרים רבים ומבצע תחשיב שהתוצר הסופי שלו הוא מעין ציון רלבנטיות. בין הפרמטרים שנסרקים ביסודיות ע"י גוגל ניתן למנות:

תוכן – אולי הגורם הכי חשוב ומשמעותי המשפיע על דירוג דף מסוים באתר בתוצאות החיפוש לפי ביטוי מפתח. גוגל מנתח בצורה מאוד יסודית את התוכן המופיע בדפי האתר תוך שימת דגש לרכיבים מיוחדים כמו כותרת הדף, תיאורו, כותרות פנימיות המופיעות בדף, היקף התוכן ומיקודו, צפיפות מילות המפתח שבו ועוד. כמובן שגם תמונות הן חלק מהתוכן וגם לאלה יש לבצע תהליך אופטימיזציה.

קישורים- גוגל מייחסים משקל רב לקישורים המובילים לאתר ככלל ולדף מסויים המופיע באתר בפרט. בניית קישורים היא חלק בלתי נפרד מפעילות שוטפת של קידום אתרים. הבשורה של גוגל היא שהרבה יותר חשובה איכות הקישורים מכמות הקישורים

היבטים טכנים – כמו קצב טעינת האתר, רספונסיביות האתר וכו'

התנהגות גולשים- כלי העבודה של SERPCLIX ו- REVIEWZERZ מבוסס על ההנחה שהתנהגות גולשים מהווה פקטור משמעותי בדירוג האתר, או דף מסוים באתר בדירוג תוצאות החיפוש:

  • האם גולש שהגיע לאחר ביצוע חיפוש בגוגל נשאר הרבה זמן באתר שאליו עבר ?
  • האם נשאר באתר וגלש בו לדפים פנימיים ? אולי גם ביצע המרה ? רכישה ?
  • האם חזר (לחץ על כפתור ה "חזור" בדפדפן) אל דף התוצאות ? ואולי מדף התוצאות נכנס לתוצאה אחרת שם שהה יותר זמן ? (התנהגות שבאופן מובהק יש בה כדי להעיד על רלבנטיות גבוהה יותר)

נסקור כאן שני שירותים שונים שתכליתם היא ביצוע מניפולציה בדיוק על סעיף התנהגות הגולשים באתר או בדרך אליו:

סרפקליקס (SERPCLIX)

שירות SerpClix מבוסס על תיווך בין חברות המעוניינות לקדם את אתרי האינטרנט שלהן באמצעות השפעה על יחס ההקלקות על תוצאת חיפוש לעומת החשיפה אליה. מדד זה נקרא- CTR (Click Through Rate). האופן שבו משיגים ב- SERPCLIX את היעד המבוקש הוא באמצעות הפעלת מערך של גולשים מרחבי העולם במטרה שאלה יגלשו לפי דפוסי גלישה המוגדרים מראש ע"י לקוחות SERPCLIX אשר מגדירים לגולשים איזה ביטויי חיפוש להקליד ולאיזה תוצאה להיכנס בגוגל.

ווב טראפיק (Web Traffic)

כלי זה, מבית היוצר של אתר REVIEWZERZ מפעיל מערך בוטים הניגשים לכתובות IP שונות של אנשים פרטיים באמצעות מערכות פרוקסי שונות המאפשרות גישה למליוני כתובות איי פי של אנשים פרטיים ברחבי הרשת. Web Traffic מתגאים ביכולתם להשפיע על כל מדדי התנהגות הגולשים הנסקרים בגוגל אנליטיקס ואף על אלה הנסקרים ב- Search Console.

השוואה בין שני השרותים

Web Traffic (ReviewZerZ)

SerpClix

תכונה/ מאפיין

אנשים

בוטים מבוססי AI

סוג גלישה

כן

לא

שליטה בזמן השהייה באתר

כן

לא

גלישה בדפים פנימיים

כן

לא

ביצוע פעולות בדפדפן

לא

כן

ממשק משתמש

כן

כן

ריבוי דפדפנים

כן

כן

גיאוטרגטינג

$500 עבור 3,000 קליקים

$500 עבור 2,800 קליקים

מחיר

ניהול מוניטין קידום אתרים
« הקודם
עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

אודותינו

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים ותשתית לקידום אתרים חברת אינפורמטיקס מתמחה בקידום אתרים בגוגל, ניהול מוניטין, דחיקת תוצאות במנועי חיפוש וקידום תוצאות בגוגל מפות.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם מרמת המקצועיות הגבוהה והניסיון העשיר שצברנו במגוון תחומי הקידום בארץ, ובעיקר בארה"ב.
"אינפורמטיקס קידום אתרים וניהול מוניטין", כהנשטם 14, תל אביב. טלפון: 03-6482578

פוסטים אחרונים
  • SERPCLIX מול Web Traffic – מי יותר טוב?
  • כלי התקפי לניהול מוניטין וקידום אתרים שלילי (Negative SEO)
  • שיקום מוניטין ברשת לאתי כרייף- בר ביצוע?
  • קידום אתרים (SEO) לאדריכלים ומעצבי פנים
שעות פתיחה
ראשון 09:00-19:00
שני 09:00-19:00
שלישי 09:00-19:00
רביעי 09:00-19:00
חמישי 09:00-19:00
שישי סגור
שבת סגור
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס